تهران اندیشه فاز 4

دسته بندی ها

مزایای کانکس

مزایای کانکس

مزایای کانکس

مزایای کانکس و انواع سازه پیش ساخته در سیستم کانکس لند موضوع این مطلب ما است و قصد داریم شما خریدار محترم را از مزایای پیش ساخته ها مطلع سازیم. کانکس و سازه های پیش ساخته دارای مزایای بسیاری هستند. یکی از مزایای کانکس و سازه پیش ساخته قابلیت جابجایی آنها می باشد.

بهره بردار به راحتی و با حداقل زمان و بدون تخریب می تواند کانکس و یا ویلای پیش ساخته خود را از محلی به محل دیگر جا به جا کند. در صورتی که که ساختمان های سنتی که با آجر و سیمان ساخته شده اند این موضوع برای آن ها غیر قابل اجرا می باشد. موضوع دیگر که یکی از مهم ترین مزایای کانکس و خانه های پیش ساخته است، صرفه جویی در زمان می باشد که با حذف عملیات های ساخت و بنایی و هزینه های جانبی بهره بردار خیلی سریع به خواسته خود میرسد.

یکی دیگر از مزایای کانکس و خانه های پیش ساخته مقاومت در برابر زلزله است. که ما در مقاله مزایای خرید از شرکت کانکس لند، به آن اشاره کردیم. که در اینجا به صورت شفاف تر به آن می پردازیم. طراحی کانکس مطابق با آیین نامه مقررات ملی ساختمان (مبحث 6 بارگزاری و 10 طراحی سازه) و زلزله 2800 می باشد و همان طور که می دانید مقاومت کانکس در هنگام زلزله و نیروهای جانبی وارد بر آن رابطه معکوس وزن آن را دارد.

هرچه قدر وزن یک کانکس کمتر باشد، مقاومت آن در برابر زلزله بیشتر است. با این امر و سبک بودن این سیستم، تخریب کمتر صورت میگیرد. و در هنگام تخریب آوار کمتری صورت می پذیرد و آسیب جانی کمتری در بر دارد. بر خلاف سازه های سنتی که با مصالح سنتی ساخته می شود، کانکس و سازه پیش ساخته از وزن کمتری برخوردار می باشند و تمام اتصالات این سازه ها از پیچ و مهره می باشد که اصطلاحاً به آن کانکس پیچ و مهره ای و یا سازه پیش ساخته پیچ و مهره ای گفته می شود.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای کانکس و سازه پیش ساخته که حائز اهمیت است، مرمت و بازسازی آن می باشد که جزء مزایای کانکس و سازه پیش ساخته محسوب می گردد. اولین دلیل این مورد این است که بهره بردار با هزینه بسیار کم که دارای توجیه اقتصادی است و میتواند کانکس و یا خانه و یا ویلای پیش ساخته خود را مرمت و بازسازی کرد.

دوم اینکه با هزینه بسیار کم بهره بردار قادر به تغییر دکوراسیون داخلی می باشد و می تواند با تغییر مصالح و موارد مورد نیاز، هم نمای داخلی و هم نمای خارجی را تغییر و بازسازی کند. با توجه به این مسئله که امروز مواد و مصالح این سبک از خانه سازی بسیار نامحدود بوده و تکنولوژی خانه سازی به سمت سبک سازی و نو آوری در این راستا می باشد.

یکی دیگر از مزایای کانکس و سازه پیش ساخته، قابلیت فروش پس از استفاده محصول است که امروزه به علت شرایط اقتصادی و قدرت فعلی خریداران عزیز درخواست کانکس دست دوم و خانه پیش ساخته بسیار زیاد شده است. همان طور که در مزایای فوق ذکر شد. یکی از مزایا، قابلیت بازسازی کانکس و سازه پیش ساخته بود. که با توجه به موضوع فوق این امر یک مزیت محسوب می گردد. از سوی دیگر برای فروشنده نیز دارای منفعت هایی بوده و بخشی از سرمایه اولیه که فروشنده سرمایه گزاری کرده، به وی بازگردانده می شود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com