تهران اندیشه فاز 4

کانکس آبمیوه فروشی

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس آبمیوه فروشی شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس آبمیوه فروشی

کانکس آبمیوه فروشی محصولی دیگر از  شرکت کانکس لند که با استقبال زیادی روبرو شده حتی می توان گفت در تمام کشور های پیش رفته که به سلامتی خود اهمیت می دهند این حرفه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیر مجموعه کانکس فروشگاهی محسوب می شود که باید به لحاظ بصری از زیبای خاص برخوردار باشد.

امروزه در دنیا از اهمیت میوه و صیفیجات برای سلامتی تبلیغات زیادی می شود و در کشور ایران نیز به این امر بسیار پرداخته می شود که کاملاً صحیح نیز می باشد. حتی کمپ های و تشکل های در این خصوص جهت راز سلامتی نیز تأسیس شده که مردم را به این سمت سوق می دهند و از مصرف فست فودها منع می کند. که تمام این موارد خود باعث رو آوردن به این صف می باشد و برای بهره بدار توجیه اقتصادی را برای وارد شدن به این شغل می دهد.

روش ساخت کانکس آبمیوه فروشی

سبک اجرای این کانکس باید طوری باشد که خریدار محترم براحتی بتواند کانکس مورد نظر خود را سفارش و خریداری کند در کل باید اشاره کرد که نمای اصلی باید از شیشه باشد و پیش خوانی جهت ارائه آبموه داشته باشد. نمای آبمیوه فروشی باید بسیار زیبا باشد.

کف کانکس را میتوان از سرامیک و یا آلومینیوم آجدار استفاده نمود که به همراه یک کفشور جهت هدایت آب به بیرون باشد. آبمیوه فروشی را نیز بیشتر در محل پر تردد، اماکن، سنترها و مراکز خرید، بیمارستان ها، پارک ها و باشگاه های ورزشی قرار می دهند. با توجه به اهمیت کانکس طراحی آن باید مطابق با قوانین مبلمان شهری باشد.

طراحی کانکس آبمیوه فروشی

سبک طراحی و اجرای کانکس آبمیوه فروشی باید به شکلی باشد که خریدار به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری کند. به طور کل  باید نمای اصلی این نوع کانکس از شیشه باشد و جهت ارائه آبمیوه باید پیش خوانی داشته باشد. نمای آبمیوه فروشی باید بسیار زیبا طراحی شده باشد که میتوان با تلفیق چند مواد یا به صورت تکی از جمله آلومینیوم، کامپوزیت، سمنت برد، سایدینگ طرح کانادایی و ورق های راگی و فلکسی استفاده کرد. در این کانکس باید تمامی الزامات اداره بهداشت را لحاظ شود.

انواع کانکس آبمیوه فروشی

مهم ترین کاربری این نوع کانکس آبمیوه فروشی انتقال و حمل میوه برای مکان‌هایی مثل پارک‌ها می باشد که عموم مردم از ان استفاده می کنند. گاهی اوقات هم با قرارداد تجهیرات کامل در داخل این کانکس میتوان میوه ها را برای آب‌گیری آماده و در همان کانکس آنها را آماده کره و به عموم مردم ارائه داد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس آبمیوه فروشی”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com