تهران اندیشه فاز 4

کانکس اتاق انتظار

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس اتاق انتظار شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس اتاق انتظار

کانکس اتاق انتظار یا میتینگ یکی دیگر از محصولات شرکت کانکس لند است. آیا چیزی در مورد اتاق انتظار می دانید؟ یا اصلاً می دانید اتاق انتظار جهت چه کاربری استفاده می شود؟ همانطور که از نام این کانکس مشخص است، کاربری این کانکس در بسیاری از مجموعه ها علاوه بر مراجعین و افراد اصلی درون مجموعه، همراهان و خویشاوندان آنها نیز به آن مکان مراجعه می کنند می باشد.

اصولاً کانکس اتاق انتظار را میتوان در مدارس ابتدایی، پادگان های آموزشی و بیمارستان ها و یا زندان ها و مراکز آموزشی و تفریحی دید. مجموعه ها با تهیه این کانکس یا سالن ملاقات سعی در تامین فضایی درخور مراجعین و فراهم آوردن رفاه ایشان می کنند. کانکس انتظار از ویژگی خاص خورد برخوردار است که ما به آن خواهیم پرداخت و لازم به ذکر است این کانکس به اشکال مختلف متناسب با شرایط محیط قابل اجرا می باشد که توضیحات کامل آن را در بخش های دیگر توضیح خواهیم داد.

کاربری کانکس اتاق انتظار

کانکس اتاق انتظار را اصولاً جهت اسکان اشخاصی اجرا و یا تهیه می کنند که به هر دلیلی نیاز به استقرار موقت داشته باشند تا از فضای راحت و ایمن برخوردار گردند. مانند اولیایی که برای برگرداندن کودکانشان از مهد کودک به مجموعه آمده اند و یا برای مدارس ابتدایی که خانواده ها جهت مطلع شدن از وضعیت تحصیلی فرزندان خود در هنگام زنگ تفریح به مدرسه آمده اند.

در کل اتاق انتظار یک فضای خوب و راحت برای کسانی است که هنگام رجوع و انتظار در بهترین مکان استقرار داشته باشند و از لحاظ سرما و گرما در امنیت کامل باشند. میتوان در این حین به پادگان ها و یا مراکز ترک اعتیاد یا مجموعه های ورزشی و سالان ملاقات نیز اشاره نمود.

طراحی و ابعاد و قیمت کانکس اتاق انتظار

  • همانطور که در قسمت های پیش اشاره کرده بودیم طراحی، ابعاد و فرم کانکس اتاق انتظار به بهرداری، سازمان و مراجعین که در طی روز از آن بهربرداری می کنند بستگی دارد به همین علت نوع متریال در کانکس انتظاری که برای مهد کودک استفاده می شود به لحاظ رنگ آمیزی و طراحی با  که برای سازمان ها یا مراکز ترک اعتیاد استفاده می شود متفاوت است.
  • کانکس اتاق انتظار باید دارای دید بهتر با پنجره های دوجداره UPVC بزرگ طراحی گردد جهت سیستم سرمایش و گرمایش اصولاً از اسپلیت دو منظوره کم مصرف استفاده می گردد و حتی برای نشستن و راحتی مراجعین صندلی های در کانکس تعبییه می گردد تا حاضرین در کانکس در راحتی کامل باشند جهت پذیرای از آبسرد کن های دو منظوره جهت آبسرد و چای یا قهوه استفاده می گردد تا منتظرین احساس خستگی نکرده و از خود پذیرایی کنند.
  • نورپردازی در این کانکس از اهمیت زیادی برخوردار است چه در داخل کانکس چه در بیرون زیرا می توتند در آرامش مخاطب تاثیر بهتری داشته باشد لازم بذکر است در کنار اتاق انتظار باید یک سرویس بهداشتی جهت رفاه حال مراجعین تعبیه کرد تا در هنگام نیاز مراجعین از آن استفاده کنند.
  • ابعاد کانکس بستگی به سازمان و یا ورود و خروج مراجعین دارد که  در این خصوص شرکت کانکس لند با بهرگیری از اشخاص متخصص در خصوص طراحی (مهندسین آرشیتکت و طراحی صنعتی) این ابعاد را طراحی و به مشتری محترم ارائه می دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس اتاق انتظار”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com