تهران اندیشه فاز 4

کانکس اجراء در محل

کانکس اجراء در محل یکی دیگر از تولیدات شرکت کانکس لند در محل پروژه می باشد و دلیل این امر نیز محدودیت های موجود در محل است که باعث می شود شرایط حمل کانکس به مکان مورد نظر امکان پذیر نباشد. در بعضی مواقع به دلیل وجود محدودیت هایی از قبیل عرض کم خیابان و یا وجود موانعی مانند درختان تنومند در حاشیه راه، یا اجرای کانکس در ابعاد بزرگ در طبقات زیرین ساختمان و یا بر روی پشت بام تنها راه ساخت کانکس در محل می باشد.

کانکس اجراء در محل

کانکس اجراء در محل یکی دیگر از تولیدات شرکت کانکس لند در محل پروژه می باشد و دلیل این امر نیز محدودیت های موجود در محل است که باعث می شود شرایط حمل کانکس به مکان مورد نظر امکان پذیر نباشد.

در بعضی مواقع به دلیل وجود محدودیت هایی از قبیل عرض کم خیابان و یا وجود موانعی مانند درختان تنومند در حاشیه راه، یا اجرای کانکس در ابعاد بزرگ در طبقات زیرین ساختمان و یا بر روی پشت بام تنها راه ساخت کانکس در محل می باشد.

به این صورت که مصالح بصورت قطعات جدا از هم به محل مورد نظر منتقل و عملیات ساخت در محل صورت می گیرد. اما برای اینکار باید شرایطی که در ادامه خواهد آمد محیا باشد.

ساخت کانکس اجراء در محل

برای ساخت اجراء در محل باید شرایط کاملا محیا باشد. از قببل برق تک فاز، مقاومت ساختمان و یا زمین، عدم حائل های از قبیل درخت و کابلهای براق که قبل از شروع اجرای کانکس توسط کارشناسان کانکس لند مورد برسی و بازدید قرار می گیرد.

مدت زمان ساخت کانکس اجراء در محل

زمان اجراء در محل بستگی به ابعاد و نوع کانکس دارد. بطور معمول برای کانکس های معمولی بین سه روز تا یک هفته و برای کانکس ویلایی یا کانکس اضافه بنا با متراژ بالا حدود بیست روز تا یک ماه زمان مورد نیاز می باشد.

جنس کانکس نصب در محل

مواد و مصالح استفاده شده در اجراء در محل کاملا به کاربری و درخواست خریدار بستگی دارد و تمامی انواع کانکس چه کامپوزیت چه ساندویچ پانل و حتی کانکس معمولی و غیره، همگی بصورت اجرا در محل نیز قابل نصب می باشند. اما سرعت اجرا و همچنین دوام سازه در حالت پانلی بیشتر بوده و از طرفی هزینه آن نیز بیشتر است.

کانکس نصب در محل در بیشتر مواقع قابلیت جابجای ندارد زیرا اگر سازه قابل حمل بود دیگر نیازی به اجرا در محل نبود اما اگر منظور از جابجایی چند متر است بله شدنی است، بطور مثال یک اجراء در محل با ابعاد متوسط هشت متر مربع را به راحتی بر روی سطح پشت بام یا داخل فضای یک پارکینگ میتوان جابجا کرد به شرط اینکه محدودیت هایی مثل وجود یک ستون دقیقا جلوی محل استقرار کانکس یا یک کولر آبی بر روی پشت بام وجود نداشته باشد.

کاربرد کانکس نصب در محل

کاربرد کانکس اجراء در محل در بیشتر مواقع در روی بام ها بهره برداری اتاق (اتاق درس، اتاق خواب، و…)، یک انباری بر روی بام یا داخل پارکینگ و حیاط، کانکس سرایداری در طبقه زیر همکف یا داخل حیاط و از این قبیل کاربری ها به علاوه کانکس های ویلایی و یا کانکس نگهبانی یا سازه های تجهیز کارگاهی در ابعاد خیلی بزرگ بوده و نمی توان به وسیله تریلی آنها را حمل کرد و کاربری آنها از پیش تعین شده است.

اجراء در محل قابلیت مجد مونتاژ و دمونتاژ را دارد اما باید توسط کارشناسان و مهندسین فنی این کار انجام گیرد زیرا اسکلت کانکس به صورت جوش به یکدیگر متصل شده اند که برای دمونتاژ آن نیاز به ابزار و متخصص این کار می باشد.

قیمت کانکس نصب در محل

اصولاً قیمت کانکس اجراء در محل بیشتر از قیمت کانکس های معمولی ساخته شده در کارخانه می باشد. زیرا هزینه های جانبی نظیر کرایه های حمل مصالح. نظارت بر اجرا و حق ماموریت کارشناس تولید بر هزینه های ساخت آن در کارخانه افزوده می شود.

مزایا و معایب ساخت کانکس اجراء در محل

اجراء در محل دارای معایب و مزایایی می باشد که ما به طور صادقانه به آن می پردازیم تا توانسته باشیم حسن نیت خود را به مشتریان عزیز ثابت کرده و در امر خرید کمکشان کنیم. از جمله مزایای اجراء در محل در درجه اول این است که در هنگامی که شما شرایط حمل کانکس را به محل ندارید می توانید با این کار کانکس مورد نظر خود را بسازید.

و از مزایای دیگر آن نیز این است که هزینه های حمل و نقل و مسائل مربوط به آن نیز در این نوع ساخت و ساز دیگر محاسبه نمی شود و تیم اجرا کننده خود موظف به تامین مصالح مورد نیاز جهت ساخت اجراء در محل می باشد.

از معایب اجراء در محل این است که زمانی که تیم اجرا سازه در محل مورد نظر قرار می گیرند و شروع به اجرا ساخت می کنند به علت برش کاری و یا جوشکاری باعث تولید صدا می شوند که اگر این امر در یکی از مراکز مانند بیمارستان، مدرسه و… انجام شود باعث ناراحتی یا عدم آسایش و آرامش افراد ذینفع می گردد به این ترتیب این مساله ضعف بزرگی در اجرا کانکس نصب در محل می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

پروژه های مرتبط

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com