تهران اندیشه فاز 4

کانکس

کانکس های پرفروش

کانکس لند | کانکس | فروش کانکس | خرید کانکس | قیمت کانکس

درباره کانکس لند

هر آنچه در رویای شما بگنجد ما خلقش می کنیم!

کانکس در تعریف کلی عبارت است از یک سازه پیش ساخته که در زبان های مختلف به آن شلتر shelter و به انگلیسی conex گفته می شود. و یک بنای قابل حمل است. در واقع وجه تمایز یک بنای سنتی و کانکس قابلیت حمل آن است. که معمولاً در مکان‌ های با عدم قابلیت ساخت و ساز استفاده می‌گردد. و به دو دسته چرخ دار و ثابت تقسیم می‌شوند.

کانکس لند از سال 1380 همراه با تیم حرفه ای با تأسیس کارخانه ای در جاده ساوه و پس از آن با تأسیس دفتر مرکزی در خیابان کارگر شمالی، بالاتر از فاطمی، در امور تولید کانکس، کاراوان و اتاق های پیش ساخته در انواع مختلف کانکس مسکونی، اداری، کارگاهی، نگهبانی، دو طبقه، ساختمان های پیش ساخته در متراژهای مختلف به صورت مدولار، کانکس آشپزخانه، سرویس بهداشتی، غذاخوری، کانکس ویلایی. و انواع کانکس، مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نمود و اکنون قادر به تأمین فضاهای مورد نیاز شما در زمینه کانکس و ساختمان های پیش ساخته است.

دوام، زیبایی، سرعت در ساخت، ایمنی در مقابل حوادث طبیعی و همچنین دارا بودن عایق مناسب حرارتی، صوتی، امکانات رفاهی مناسب. و شرایط آسان حمل و نقل کانکس در هر زمان و مکان، از ویژگی های تولیدات کانکس لند است. شرکت ما یکی از بزرگترین و با تجربه ترین تولید کنندگان کانکس در ایران است. کلیه کانکس و پیش ساخته ها با نظارت مهندس طراحی و ساخته می شود.

طراحی کانکس
طراحی کانکس توسط مهندسین طراح با نرم افزارهای کامپیوتری و در دو بخش طراحی دو بعدی و سه بعدی انجام می شود.
ساخت کانکس
ساخت استراکچر اصلی سازه که به آن اسکلت کانکس می گویند. بیشتر شامل عملیات برش کاری و جوش کاری آهن آلات و اتصال آنها مطابق نقشه های اجرایی ترسیم شده می باشد.
تحویل به مشتری
بیش از 90% مواقع تحویل درب کارخانه بوده و خریدار خود سازه را به محل مورد نظر حمل خواهد کرد. در برخی موارد باید از طرف تولید کننده تکنسین های فنی جهت نصب کانکس در محل مورد نظر خریدار ارسال شود.
خدمات پس از فروش
کانکس لند کلیه کانکس‌ های تولیدی خود را به مدت 24 ماه ضمانت می‌کند تا مشتریان گرامی با آرامش خاطر بیشتر خرید خود را انجام دهند.

روند کاری کانکس لند

شرکت کانکس لند توسط مهندس سعید همتی تأسیس و بنیان گذاری شد. ایشان در رشته معماری از دانشگاه هنر و معماری فارق التحصیل و با نگاهی نو به صنعت ساختمان وارد حیطه سازه های پیش ساخته و کانکس شدند که با طراحی های مدرن و نو تحولی عظیم در این زمینه ایجاد کردند.

ما در زمینه ساخت ویلای پیش ساخته مدرن و مدلینگ کردن سازه پیش ساخته جزو اولین برندها در زمینه ساخت خانه های پیش ساخته بودیم. کوشیدیم که کیفیت و زیبایی برای ما در اولویت باشد. و با این نگاه سعی به عمل آوردیم. در جلگه همکاران خویش و در سطح و حتی بالاتر قدم برداریم.

تمامی محصولات شرکت کانکس لند توسط تیم مهندسین معماری و عمران طراحی و اجرا می گردد. و خط مشی روابط عمومی این مجموعه بنا بر اصل مشتری مداری بوده و زیر نظر واحد کنترل کیفیت بازرسی (QC) تحویل می گردد. 

برای استعلام قیمت و سفارش کانکس و انواع مختلف سازه های پیش ساخته مورد نظر خود می توانید با شماره 09123721772 تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ به صورت آنلاین با کارشناسان فروش ما گفتگو کنید. همچنین می توانید فرم پیش فاکتور را در وبسایت ما ثبت کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت قیمت را خدمت شما اعلام خواهند کرد.



مزایای خرید از کانکس لند

تماس و دریافت مشاوره

برای دریافت خدمات ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش

پس از دریافت مشاوره طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

دریافت خدمات

پس از ثبت سفارش بلافاصله روند انجام سفارش شما شروع خواهد شد.

آخرین مقالات

کانکس لند | کانکس | فروش کانکس | خرید کانکس | قیمت کانکس

article

3 دقیقه مطالعه

تعمیرات کانکس

یکی از رایج ترین سوالات مشتریان در طی تماس ها تعمیر و بازسازی کانکس های دست دوم و کارکرده می باشد که این اتفاق پس از چند سال استفاده رخ می دهد

article

3 دقیقه مطالعه

ویژگی یک کانکس استاندارد

مهمترین ویژگی یک کانکس استاندارد تولیدی شرکت کانکس لند را برای شما توضیح خواهیم داد. یک کانکس استاندارد نوعی سازه پیش ساخته است که از نظر ابعاد و کیفیت مطابق با اصول استاندارد این سازه که از طرف سازمان حمل و نقل جهانی تعیین و مشخص و طراحی و تولید می گردد. فرقی نمی کند که سازه پیش ساخته ما، یک کانکس ویلایی یا کانکس مسکونی، کانکس اداری و دفتری یا فروشگاهی است. در ساخت و تولید آن باید یک سری اصول و قوانین فنی اجرا شود. تا محصولی با کیفیت و استاندارد تحویل مشتری گردد.

article

6 دقیقه مطالعه

رنگ کانکس

رنگ کانکس از عوامل تاثیر گذار در بهبود عملکرد یک کانکس تولیدی شرکت کانکس لند است. به خصوص در موارد کانکس فروشگاهی، کانکس فست فود

article

2 دقیقه مطالعه

وزن کانکس

وزن کانکس فاکتور بسیار مهم در خرید کانکس است زیرا این فاکتور چه در هنگام حمل و نقل و چه در هنگام نصب موضوعی مهم است.

article

4 دقیقه مطالعه

تفاوت کانتینر با کانکس چیست؟

تفاوت کانتینر با کانکس چیست؟ کانکس و کانتینر دو محصول کاملا متفاوت از یکدیگر هستند که در بسیاری از موارد با هم اشتباه گرفته و یا از نام یکی به‌جای دیگری استفاده می‌شود.

article

8 دقیقه مطالعه

طراحی 3D کانکس

طراحی 3D کانکس شرکت کانکس لند به صورت سه بعدی و دو بعدی یک محصول جدید و بررسی فاکتورهای مهم برای ساخت بی عیب و نقص آن می باشد.

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com