تهران اندیشه فاز 4

کانکس امداد و نجات

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس امداد و نجات پیش ساخته با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس امداد و نجات

کانکس امداد و نجات یکی دیگر از تولیدات شرکت کانکس لند و کیوسک خدماتی می باشد که به ارائه انواع خدمات در فضای شهری یا مسیرهای جاده ای می پردازد. در کشورهای امروزی که شهرها و استانها از طریق جاده های بین شهری به یکدیگر متصل می شوند. مستقر کردن چنین سازه های امدادی برای مددرسانی سریع در مواقع ضروری به رانندگان و خودروهای آسیب دیده امری ضروری می باشد و اصولاٌ سازمان های مرتبط جهت امداد رسانی و امنیت حال مردم از ما در خواست می کنند.

کاربرد کانکس امداد و نجات

عملاً کاربری کانکس امداد و نجات از جمله مهمترین کاربرد آنها امداد های پزشکی و اورژانسی، امداد خودرو در مسیرها، کانکس آتشنشانی و حتی نماز خانه ها و عابربانک های و یا کانکس تلفن اضطراری  بین جاده ای را هم می توان تا حدودی در این دسته قرار داد. مهمترین نکته در استفاده از کانکس امدادی را نوع کاربری آن باید دانست چرا که در هنگام طراحی کلیت سازه مانند چرخدار بودن یا ثابت بودن، اجزای داخلی و ابعاد آن با توجه به نوع خدماتی که ارائه خواهد داد تعیین می گردد. پس می بایست در گام نخست نوع کاربری آن و نیاز های سازه مشخص گردد.

ساخت کانکس امداد و نجات

کانکس امداد و نجات می بایست متناسب با نوع خدماتی که ارائه خواهد کرد و تعداد مراجعین و همچنین مدت زمان استفاده از آن طراحی و تجهیز گردد. به طور مثال اگر وظیفه امدادرسانی جاده ای در ایام نوروز را دارد بهتر است از نوع کانکس چرخدار بوده تا بتوان به محل های مختلف آن را براحتی حمل و جابجا کرد و بهتر است فضای برای استراحت متخصصین و تعمیر کار کشیش در آن تعبیه و اتاقی برای قرار دادن ابزار آلات و قطعات مورد نیاز در نظر گرفته شود.

همچنین به علت استفاده در جاده هایی که ممکن است از فضای شهر دور باشد می بایست حتما در کانکس امداد و نجات مخزن ذخیره آب آشامیدنی و یک چشمه سرویس بهداشتی در آن تعبیه شده باشد. حال اگر کاربری کانکس از نوع خدمات پزشکی باشد که در بین راه و جاده های بین شهری نصب گردیده می بایست فضا های متفاوتی از امداد خودرویی در آن گنجانده شود و به مانند یک کانکس کوچک عمل کند.

انواع کانکس امداد و نجات

  • بیمارستان صحرایی
  • کانکس هلال احمر
  • اسکان پزشکان
  • اورژانس

طراحی کانکس امداد و نجات

ابتدا می بایست یک اتاق جهت خدمات اورژانسی و مجهز به لوازم پزشکی اولیه و برانکارد همراه با دارو های ضروری و تجهیزات پانسمان فوری در آن وجود داشته و همچنین فضایی برای استراحت پزشکان و دستیاران آنها در آن تعبیه شده باشد. در مورد امداد پزشکی نیز اگر بصورت موقت و بین راهی قرار است مورد استفاده قرار گیرد بهتر است از نوع چرخدار باشد. اما اگر قرار است در فضای شهری و بصورت ثابت با کاربری نظیر ایستگاه اهدای خون یا مشاوره های خانواده مورد استفاده قرار گیرد می تواند از نوع ثابت باشد.

کانکس امداد می بایست متناسب با کاربری آن طراحی و رنگ آمیزی گردد که شخص با اولین نگاه متوجه کاربری آن بشود و به آن مراجعه نماید، همچنین محل قرار گیری آن نیز باید به گونه ای باشد که کاملاً در معرض دید و دسترسی به آن ساده و سریع باشد.

کانکس لند با سالها تجربه در طراحی و ساخت انواع کانکس امداد و نجات و خدمات شهری تحقیقات گسترده ای در باب انواع آنها و فضاهای مورد نیاز و نحوه چیدمان و قرار گیری فضا های داخلی انجام داده و تا به حال بیش از دویست نمونه از این نوع ایستگاه های خدماتی برای ارگانهای مختلف تولید کرده است و برای بهبود خدمات به شهروندان همواره تحقیقات خود را به روز رسانی و همگام با نیاز جامعه پیش برده است.

مزایای کانکس امداد و نجات

  • مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن از کیفیت عالی برخوردار است
  • قابل استفاده در تمام شرایط آب و هوایی و منطقه ای
  • از قابلیت حمل و نقل و جابه جایی برخوردار است
  • از طراحی منحصر به فردی برخوردار است
  • مقاوم در برابر حرارت و رطوبت
  • عایق در برابر گرما و سرما
  • کانکس اورژانس چرخدار
  • قابلیت استفاده مجدد
  • انواع کانکس اورژانس
  • کانکس اورژانس ثابت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس امداد و نجات”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com