تهران اندیشه فاز 4

کانکس خودپرداز ATM

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس خودپرداز ATM با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس خودپرداز (ATM)

کانکس خودپرداز (ATM) یکی دیگر از محصولات شرکت کانکس لند است که ما به جراًت بگویم جزو اولین تولید کننده ها در ایران بودیم و هستیم و تمامی بانک ها و مراکز خریدی که بانک ها با آنها همکاری داشته اند در این خصوص و همکاری داشته ایم که می توانیم آنها را نام ببریم از قبیل بانک ملت، بانک سینا، بانک رفاه کارگران، بانک اقتصاد نوین، بانک سامان، بانک کشاورزی، بانک شهر، بانک انصار، بانک صادرات، بانک پست بانک و … همچنین میتوان از مراکز خرید بازار سنتی اندیشه یاد کرد.

کاربرد کانکس خودپرداز ATM

یکی از عمده ترین کارهای روزمره مردم تبادلات ریالی می باشد و به علت ازدحام جمعیت و ذیق زمان و کمیت بانک ها و تجمع بیش از حد مردم جهت انتقال وجه مالی خود، این محصول یکی از بهترین راهکارها برای سهولت و ذخیره زمانی در این مهم می باشد. زیرا در طی روز شاید مردم به صورت میانگین چندین بار یا حداقل یک بار نیار به دریافت وجه نقد پیدا کنند.

به همین دلیل استفاده از کانکس خودپرداز (ATM) به سهولت می توانند امور بانکی خود را بدون مراجعه به بانک انجام دهند به همین دلیل بانک ها تصمیم گرفتند که کانکس هایی در نقاط پرد تردد و پر جمعیت ایجاد کنند که هم غیر قابل سرقت باشد و هم اینکه کاوری یا پوششی برای خودپرداز (ATM) باشد که دسترسی به آن تنها از از طریق مامورین متخصص باشد.

کانکس های خودپرداز را بیشتر در مراکز خرید، میادین شهری، ترمینال ها و… میتوان قرار داد که داخل آن یک دستگاه خودپرداز (ATM) قرار دارد. از این جهت تمامی بانک ها و مخاطبین این نوع از کانکس سفارشات خود را به شرکت کانکس لند ابلاغ داشته اند و ما با شهامت مدعی هستیم که اولین شرکت تولید کننده کانکس های خودپرداز (ATM) هستیم.

زیرا تمام کانکس خودپرداز ساخت شرکت کانکس لند طبق استانداردهای روز دنیا بوده و زیر نظر مهندسین معماری و عمران طراحی شده تا بتوانیم با ایجاد کانکس ATM یک المان شهری را با رعایت قوانین و اصول شهری ایجاد کرد.

طراحی و ساخت کانکس خودپرداز ATM

کانکس خودپرداز را میتوان به صورت ثابت و متحرک اجرا نمود که باید از نمای زیبایی برخوردار باشد. جهت نمای این دسته از کانکس ها از کامپوزیت آلومینیویم یا ترموود استفاده می شود درب کانکس های ATM ضد سرقت است و بدنه کاملاً باید ضد سرقت باشد. اکثر کانکس های (ATM) ثابت، انفرادی هستند و بیشتر در مراکز یا میادین شهری و محل های تردد اجرا و تثبیت می شوند تا قابل دسترس مردم باشند.

کانکس های متحرک (ATM) بیشتر در روی ماشین های تراک اجرا می گردد که دستگاه (ATM) پشت این تراک ها با اتاقک های پیش ساخته اجرا می گردد. اصولاً این دسته از کانکس های (ATM) متحرک برای مراسم خاص یا در مراکزی که خودپرداز در آن کم است استفاده می شود.

کانکس های خودپرداز بانکی (مانیتورینگ)

این کانکس به صورت یک بانک الکترونیک خبر است که افراد برای هر امر بانکی می توانند وارد کانکس بشوند و تمامی امور بانکی خود را در آن انجام دهند. داخل فضای کانکس خودپرداز بانکی با استفاده از دستگاه های الکترونیک تجهیز گشته است و برای تهویه فضای داخلی از سیستم داکت اسپلیت استفاده گردیده و یک اپراتور برای پاسخگویی به مشتریان. نمونه برای معرفی این محصول را میتوان بطور مثال خودپردازهای بانک شهر را معرفی نمود که توسط شرکت کانکس لند طراحی و اجرا گردیده است.

کانکس های خودپرداز (ATM) باید به لحاظ بصری از زیبای خاصی برخوردار باشد تا بتوان هم مشتری را به خود جلب کنند و هم با در نظر گرفتن قوانین شهرسازی یک المان شهری در سطح مناطق شهری ایجاد کنند. سایز این کانکس های خودپرداز بسته به نوع دستگاه های الکترونیک بانکی خودپرداز بوده تا بتوان با در نظر گرفتن ابعاد دستگاه ها کانکس خودپرداز را ساخت.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس خودپرداز ATM”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com