تهران اندیشه فاز 4

کانکس دو طبقه

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس دو طبقه شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس دو طبقه

کانکس دو طبقه یکی دیگر از محصولات پر مخاطب شرکت کانکس لند میباشد. این کانکس بنایی است که به صورت دو طبقه بر روی یکدیگر اجرا می شود. در این روش دو حالت کلی وجود دارد. حالت اول دو طبقه کاملا از یکدیگر جدا بوده و توسط یک دستگاه پله خارجی به طبقه بالا دسترسی خواهیم داشت. و حالت دیگر به صورت چسبیده که هر دو طبقه به یکدیگر مرتبط و پله ارتباطی نیز درون فضا قرار دارد. شرکت کانکس لند برای اجرای هر دو روش از متد خاصی در طراحی استفاده میکند.

کاربری کانکس اداری در اکثر مواقع جهت تجهیز کارگاهی میباشد که فضای مکفی برای گذاشتن کانکس ها در کنار هم را ندارد میباشد. دلیل ساخت کانکس دو طبقه معمولا استفاده حداکثری از فضا برای کاربری های اداری و یا مسکونی میباشد و با ارتفاع گرفتن کانکس معمولا از طبقه دوم دید و منظر مناسبی ایجاد میشود که این خود یکی دیگر از دلایل دو طبقه ساختن این نوع سازه ها میباشد.

در هنگام اجرای پیش ساخته دو طبقه توجه به آکس بندی ستونها و محل قرار گیری آنها اهمیت زیادی داشته تا هم باعث از بین رفتن نشود. و هم اینکه به علت بارگذاری طبقه دوم بر روی آنها باید به گونه ای طراحی شود. که به خوبی بار طبقه دوم را تحمل و به زمین انتقال دهد. از این رو می بایست نقشه های سازه ای توسط مهندسین محاسب برسی و نوع هر کدام مشخص شده باشد.

مزایا و معایب کانکس دو طبقه

از نظر مزایا اصلی ترین آن استفاده حداکثری از میزان مساحت موجود بوده. که به این روش میتوان فضاهای بیشتری را مورد استفاده قرار داد اما از معایب آن هم زمان بیشتر اجرای آن نسبت به سازه های یک طبقه، نیاز به فونداسیون دارد. در نهایت کانکس دو طبقه برای تجهیز کارگاه های ساختمانی که محدودیت در فضای کارگاه دارند یک انتخاب عالی میباشد.

کانکس ویلایی پیش ساخته دو طبقه بنایی است که به صورت دو طبقه بر روی یکدیگر اجرا می شود. در این روش دو حالت کلی وجود دارد. حالت اول دو طبقه کاملا از یکدیگر جدا بوده و توسط یک دستگاه پله خارجی به طبقه بالا دسترسی خواهیم داشت. و حالت دیگر به صورت دوبلکس که هر دو طبقه به یکدیگر مرتبط و پله ارتباطی نیز درون فضا قرار دارد. کانکس لند برای اجرای هر دو روش از متد خاصی در طراحی استفاده می کند.

معمولا در حالت دوبلکس فضاهای عمومی مانند حال و پذیرای در طبقه پایین و اتاق خواب ها و یا اتاق مطالعه در طبقه بالا قرار می گیرند. کاربری این نوع سازه ها در اکثر مواقع مسکونی اما گاها نیز اداری می باشد. دلیل ساخت ویلای پیش ساخته دو طبقه معمولا استفاده حداکثری از فضا برای کاربری های اداری و یا مسکونی می باشد و با ارتفاع گرفتن سازه معمولا از طبقه دوم دید و منظر مناسبی ایجاد می شود که این خود یکی دیگر از دلایل دو طبقه ساختن این نوع کانکس می باشد.

نکات مهم ساخت کانکس دو طبقه

در هنگام ساخت کانکس دو طبقه توجه به آکس بندی ستون ها و محل قرار گیری آنها اهمیت زیادی داشته تا هم باعث از بین رفتن فضاهای اصلی نشود و هم اینکه به علت بارگذاری طبقه دوم بر روی آن ها باید به گونه ای طراحی شود که به خوبی بار طبقه دوم را تحمل و به زمین انتقال دهد.

نکته بعدی در باره نحوه ساخت و حمل کانکس دو طبقه میباشد که باید این نکته را در نظر داشته باشید که این سازه برعکس دیگر محصولات کانکس لند قابلیت جابجایی نداشته و از پایه در محل ساخته می شود و دلیل آن هم این است که برای مقاومت بیشتر سازه نیاز است که ستون ها به فونداسیون متصل بوده و برای جلوگیری از انتقال صدای رفت و آمد طبقه بالا به طبقه پایین، کف طبقه بتن ریزی و سپس سرامیک می شود که این موارد باعث شده تا دیگر نتوان مانند یک کانکس معمولی این سازه را با جرثقیل و تریلی جابجا کرد.

قیمت و نحوه خرید کانکس دو طبقه

درباره مراحل اجرا و زمان و همچنین قیمت این سازه باید بگوییم که ابتدا محل مورد نظر بازدید و با توجه به شرایط موجود نقشه های فاز یک معماری آن ترسیم شده و برای تایید به کارفرما ارسال می شود و همچنین لیستی از مصالح مصرفی و امکانات سازه ضمیمه نقشه ها شده است که با توجه به آنها هزینه کار برآورد می شود و نمیتوان قیمت کلی برای همه آنها در نظر گرفت زیرا متغیرهای متفاوتی در نوع ساخت و شرایط هر ویلای پیش ساخته دو طبقه یا پیش ساخته دو طبقه وجود دارد.

به طور پیش فرض زمان مورد نیاز برای اجرای آن نیز حداقل 15 روز و حداکثر 30 روز در نظر گرفته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از دیگر امکانات و شرایط این کانکس می توانید با بخش مشاوره کانکس لند در این رابطه تماس برقرار نموده و موضوع را با آن ها در میان بگذارید تا اطلاعات تخصصی بیشتری را در اختیار شما قرار دهند.

امکانات کانکس دو طبقه

  • اجرای سیستم آشپزخانه تمام ام دی اف با لوله کشی و شیرآلات سرد و گرم
  • استفاده از دیواره های ساندویچ پانل در سازه جهت سبک سازی و عایق بودن
  • استفاده از سقف کانکس زیرین به عنوان کف کانکس طبقه بالا
  • اجرای کانکس به صورت دوبلکس در کانکس دو طبقه ویلایی
  • استفاده از پله های بیرونی جهت دسترسی به طبقه بالا
  • اجرای تراس و بالکن در طبقه بالایی کانکس دو طبقه
  • اجرای هر طبقه جدا گانه و قابلیت نصب روی هم
  • ساخت سریع و حمل و نقل آسان

مزایا و معایب کانکس ویلایی دو طبقه

از نظر مزایا اصلی ترین آن استفاده حداکثری از میزان مساحت موجود بوده. که به این روش میتوان فضاهای بیشتری را مورد استفاده قرار داد اما از معایب آن هم زمان بیشتر اجرای آن نسبت به سازه های یک طبقه، نیاز به فونداسیون، چرا که این کانکس کاملا مشابه یک خانه کامل بوده و نمیتوان آن را مانند ویلاهای پیش ساخته یک طبقه از جایی به جای دیگر انتقال داد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس دو طبقه”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com