تهران اندیشه فاز 4

دسته بندی ها

ساخت کانکس در محل

ساخت کانکس در محل

آیا امکان ساخت کانکس در محل وجود دارد؟

ساخت کانکس در محل توسط شرکت کانکس لند وجود دارد! این امر برای مخاطبان عزیزی می باشد که برای ساخت اضافه بنا و یا حمل کانکس محدودیت دارند مانند اینکه عرض خیابان برای حمل کانکس اجازه ورود کفی تریلی ندهد و یا جرثقیل فضای مکفی جهت جک زدن نداشته باشد و یا فضای تخلیه کانکس از مکانی که جرثقیل اسکان پیدا می کند دور باشد یا درب محل مورد تخلیه کوچکتر از کانکس ما باشد که در این شرایط باید مواد به صورت خرد یا چند تکه ساخته و در محل مورد نظر نصب گردد.

محدودیت های ساخت کانکس در محل چیست؟

گاهی محدودیت های از قبیل ارتفاع باعث اجرا و کانکس در محل می شود. ماننده اجرا اضافه بنا در بام و یا اجرای کانکس در زیر سقف پارکینگ و یا اجرای کانکس در حیاط خلوت که در این شرایط کانکس باید در محل اجرا شود که در این شریط مواد و متریال به صورت برش خورده پنل پک و در محل مورد نظر اجرا و ساخته می شود.

مزایای ساخت کانکس در محل چیست؟

ساخت کانکس در محل دارای مزیت های زیادی می باشد. از قیبل اینکه در هنگامی که شما شرایط حمل کانکس را به محل ندارید می توانید با این کار کانکس مورد نظر خود را بسازید و دیگر آنکه کلیه هزینه های جانبی ساخت در محل از قبیل حمل و نقل اسکان کارگران، خوراک و…. تماماً به عهده پیمانکار می باشد و خریدار هیچ تعهدی نسبت به این موضوع ندارد.

معایب ساخت کانکس در محل چیست؟

حال ساخت در محل از معایبی هم برخوردار است که طی فرایند تجربه ما در این زمینه با آن روبرو بوده ایم که میتوان به این نکته اشاره کرد که وقتی شما یک کانکس را از جایی خریداری و سپس به محل خود حمل می کنید، دیگر درگیر ساخت و ساز آن در محل خود نیستید. این مورد مخصوصاً در شرایطی قابل درک است که کانکس بخواهد در محیط هایی مانند بیمارستان و یا رستوان و مواد غذایی ساخته شود.

زیرا در این محیط ها امکان تخلیه مصالح و یا عملیات برش کاری و جوشکاری آهن محیا نیست و می بایست از قبل تمهیداتی در این رابطه صورت گیرد تا ساخت در محل باعث تداخل در سیستم کاری اداره یا سازمان مورد نظر ایجاد نکرده و با حداکثر سرعت و با بالاترین کیفیت این امر صورت پذیرد.

اخذ تاییدیه ساخت در محل چگونه است؟

ساخت در محل طی مراحی قابل اجرا می باشد. در مرحله اول محل مورد نظر باید توسط کارشناسان شرکت کانکس لند (مهندسین سازه و معماری) مورد بازدید قرار گیرد و مطمعن شود و تمام شرایط و زوایا باید مورد تایید کارشناسان ما باشد و نکات فنی باید برسی شود. پس از تایید و محیا بودن بستر ساخت مشاوره ما از طرف مشاورین داده خواهد شد.

مراحل طی گفته های بالا در محل مورد نظر انجام می گیرد و تمامی نقشه ها های اجرای ترسیم شده توسط شرکت کانکس لند به خریدار داده می شود و پلان تایید شده مواد و مصالح در محل مورد نظر تخلیه شده و برای سرعت بخشیدن به این کار بهتر است مراحلی مانند برش کاری های اصلی که تجهیزات تخصصی نیاز داشته و یا صدای زیادی تولید می کند در کارخانه انجام گرفته تا مراحل ساخت در محل با سرعت بیشتری انجام شود.

این مورد شاید در رابطه با اجرای کانکس ویلایی زیاد مهم نبوده اما در مواردی که سازه در یک اداره یا شرکت تولیدی مواد غذایی ساخته می شود ممکن است باعث ایجاد تداخل در عملکرد مجموعه مورد نظر که در واقع محل اجرای سازه است شود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به گروه صنعتی کانکس لند میباشد