تهران اندیشه فاز 4

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس سرویس بهداشتی ارزان قیمت و با بهترین طراحی و کیفیت، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی محصولی ديگر از شرکت کانکس لند است که به دو صورت اجرا می گردد. يکی به صورت راهرو دار و ديگری بدون راهرو، که خود ميتواند از موادهای مختلف ساخته شود. اصولاً کانکس سرویس بهداشتی را برای مناطق زلزله زده، تجهيز کارگاه در مناطق دور افتاده و که از امکانات کم برخوردار است. يا در سطوح شهر جهت خدمات رسانی به همشهريان و يا در حياط منازل ميتوان اجرا کرد. این کانکس به دو شکل اجرا مي گردد، سيار (چرخدار) و ثابت. که ما در شرح اين کانکس به شما توضيح خواهيم داد.

کانکس سرویس بهداشتی راهرو دار

کانکس سرویس بهداشتی راهرو دار را می توان از دو چشمه (کابین) تا دوازده چشمه (کابین) اجرا نمود و هيچ محدوديتی وجود ندارد. این کانکس سرويس بهداشتی راهرو دار داری يک درب بيرونی می باشد و خود کانکس از عرض به قسمت مساوی يا غير مساوی بنا به درخواست مشتری محترم با رعايت استانداردهای فضا تقسيم می شود و بنا به درخواست نياز کابين ها بنا به متراژ طول کانکس تقسيم بندی و پارتيشن بندق می شود که کابين های داخلی را شکل می دهند. حتی میتوان داخل راهروهای سرويس بهداشتی را به دو سمت مساوی پارتيشن بندی کرد. جهت سرويس دهی به خانم ها و آقايان تا اين دو بخش تفکيک گردد.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

اگر باغ شخصی بزرگی داشته باشید و بخواهید کانکس سرویس بهداشتی از نوع تک چشمه برای آن استفاده کنید، می‌‌توانید از مدل سرویس بهداشتی تک چشمه برای آن استفاده کنید. به این دلیل کانکس پیش ساخته شما باید به طوری طراحی شود که با محیط اطراف مثل باغ همخوانی داشته باشد. از این رو طراحان کانکس لند می‌‌توانند به جهت فضای مورد نظر آن سازه سرویس بهداشتی را به صورت یک کلبه در باغ ایجاد کنند.

کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه

این نوع از کانکس سرویس بهداشتی که به آن دو چشمه می گویند شباهت بسیاری به همان نوع قبلی یعنی تک چشمه دارد. البته با توجه به موقعیت و شرایط می‌توان هم راهرو دار و هم بدون راهروی آن را طراحی و اجرا کرد.

مشخصات فنی

  • شاسی کانکس از تير آهن IPE نمره 14 الی 18 متناسب با متراژ کانکس به صورت اسکی و يا دور کلاف و يا به صورت پايه دار با اجرای پروفيل های 80×80 بنا بر درخواست مشتری گرامی
  • اسکلت بدنه کانکس و ستونها از پروفيل های 40×40 و 80×40 و تيرريزی کف کانکس از پروفيل های 40×40 در فواصل مختلف مطابق با ابعاد کف سرويس های فايبرگلاس با اجرای ضد زنگ کامل اسکلت
  • قلاب (هوک بلت) برای بارگيری و جابجايی کانکس از ميلگرد نمره 18 با اجرای جوش های سر بالا و کلاف مقاوم براق اتصال هوک به بدنه از پروفيل 40×40 می باشد
  • نمای داخلی بدنه و سقف از ديوارپوش های PVC سفيد درجه يک که با ابزار آلات مخصوص به بدنه کانکس با پرچ های فولادی نصب می شوند
  • نمای خارجی کانکس ديواره ها از ورق گالوانيزه 0/5 پيش رنگ کوره ای (الکترواستاتيک) فرمدار که با پرچهای فولادی و پيچهای سر مته ای به اسکلت کانکس نصب می شود.
  • پوشش خارجی سقف کانکس از ورقهای گالوانيزه 0/5 به صورت دو شيب با اجرای ايزوگام نواری جهت آبندی کامل سقف
  • استفاده از دستک و يا بادبند K با استفاده از پروفيل های 20×40 به طول 30 سانتيمتری جهت مقاوم سازی استراکچر کانکس برابر نيروهای کششی
  • پوشش داخلی کف کانکس راهرو از تخته های چندلايی 18 ميل چندلايی ضد آب مالزی به همراه ورق آلومينيمی و کف سرويس ها از فايبرگلاس يک پارچه به همراه مش بندی از پروفيل های 20×20 جهت استحکام کف ها. (در صورت نياز کارفرما جهت کف کانکس از سراميک نيز استفاده می شود)
  • درب ورودی کانکس از نوع آلومينيومی درجه يک سنگين پيش رنگ کوره ای به ابعاد 180×80
  • پنجره ها از جنس آلومينيومی درجه يک پيش رنگ کوره ای به ابعاد 30×30 (در صورت نياز)
  • تاسيسات برقی با استفاده از حباب سقفی ضد آب لگراند با کابل نمره 2.5×2 و2.5×1 داخل داکتهای PVC کليد و پريز از نوع دلند به صورت روکار، چراغ تونلی در بيرون کانکس با مارک لگراند، مينياتوری 25 آمپر و داخل هر کابين يک عدد هواکش17×17 از نوع مارک دمنده و يا پارس خزر نصب خواهد شد.
  • کانکس سرویس بهداشتی دارای مينياتوری حفاظ جان می باشند

مواد و مصالح به کار رفته ساخت کانکس سرویس بهداشتی

اصولاً متناسب با شرايط اقليمی و زيست محيطی اين نوع کانکس را ميتوان با مواد و مصالح مختلفی اجرا نمود. يکی از موادی که اصولاً برای شرايط آب و هوای خورنده و شرجی کارفرمايان محترم از ما درخواست می کنند کانکس سرویس بهداشتی با نمای ساندويچ پانل است. که اصولاً همان جزيات را دارا مي باشد. و تنها پوسته بيرونی کانکس و نوع عايق آن متفاوت خواهد بود. از طرفی برای اگر دوست داشته باشم نمای کانکس ما زيبا باشد. يا شکل يک المان شهری خدمات رسانی داشته باشد می توانيم از نمای سايدیندگ طرح کانادايی با تلفيقی از نمای کامپوزيت فايبرگلاس استفاده نمود. يا از نمای کامپوزيت آلومينيمی يا از نمای ترموود فلاندی که خود به لحاظ بصری زيبايی خاصی دارد.

نمای کانکس سرويس بهداشتی

  • سايدينگ طرح کانادايی
  • کامپوزيت آلومينيومی
  • ساندويچ پانل (پانلی)
  • دکوراتيو طرح سنگ
  • ترمو وود فلاندی
  • ورق گالوانيزه
  • فايبرگلاس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس سرویس بهداشتی”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com