تهران اندیشه فاز 4

کانکس سرویس بهداشتی فایبرگلاس

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس سرویس بهداشتی فایبرگلاس با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس سرویس بهداشتی فایبرگلاس

کانکس سرویس بهداشتی فایبرگلاس یکی دیگر از محصولات پر فروش شرکت کانکس لند می باشد که نمای بیرونی این کانکس سرویس بهداشتی از جنس فایبرگلاس می باشد.

فایبرگلاس چیست؟

فایبرگلاس نوعی پوشش است که از مواد نفتی و پشم شیشه ساخته می شود. امروزه اکثر کارخانه ها در دنیا مخازن آب و اسید خود را با استفاده از فایبرگلاس عایق نموده و از پوسیدگی و ازبین رفتن مخازن و ضررهای ناشی از آن جلوگیری می کنند. ولی از دیگر ویژگی های  فایبرگلاس سبک و مستحکم بودن آن است که موجب تولید انواع قطعات از جنس فایبرگلاس از جمله انواع ایرانیت ها، اتاقک ها، سپر انواع خودروها، سیلوهای سیمان، مخازن نگهداری مایعات مختلف از جمله اسید، سپتیک تانک ها، چربی گیرها و … شده است.

فایبرگلاس، کامپوزیتی از الیاف شیشه با مواد پلیمری است که از پشم شیشه به عنوان ماده ی تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می‌شود. فایبرگلاس در ساخت مخازن نیز بکار می رود. انواع رزین ها در ساخت مخازن فایبرگلاس پلی استر، وینیل استر و اپوکسی می باشند. پلی استرها در برابر خوردگی ضعیف بوده و وینیل استرها دارای مقاومت خوبی در برابر خوردگی بوده و اپوکسی در برابر  خوردگی و دما مقاوم می باشد. چگالی فایبرگلاس در حدود ۱۸۵۰-۲۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است. کامپوزیتها یا قطعات فایبرگلاس محتوی یک نوع یا بیشتر از الیاف تقویت کننده اند که توسط یک رزین (ماتریس) احاطه می شوند.

در بسیاری از کاربردها استفاده از مواد مغزی (مانند فوم ها و …) موجب افزایش قابل توجه مدول مقطعی در قطعات کامپوزیت می شود. استفاده از مواد مغزی موجب افزایش سفتی و سختی قطعات فایبرگلاس یا کامپوزیت می شود. قطعات کامپوزیتی دارای مواد مغزی می توانند با یک طرف و یا دو طرف سطح صاف و صیقلی به شکل ساندویچ تولید شوند. الیاف تقویتی دارای نقش اصلی در استحکام و مقاومت قطعات کامپوزیت هستند که تعدادی از انواع آن شامل الیاف شیشه؛ الیاف آرامید؛ الیاف کربن؛ کولار و غیره هستند، که الیاف های مذکور خود دارای اشکال و انواع مختلفی می باشند. متداولترین نوع مصرفی الیاف تقویت کننده در صنایع الیاف شیشه ای می باشند. متداولترین رزین مصرفی در صنایع فایبرگلاس رزین پلی استر غیر اشباع بوده و از انواع دیگر می توان  اپوکسی ها؛ وینیل استرها ؛ فنولیک ها و غیره را نام برد.

مواد اولیه صنایع  فایبرگلاس

  • رزین های پلی ‏استری ارتوفتالیک و ایزوفتالیک
  • الیاف شیشه سوزنی و حصیری
  • شتاب دهنده کبالت و سرب
  • هاردنر اپوکس  و UP
  • رزین وینیل استر
  • کربنات کلسیم
  • رزین اپوکسی
  • اروزیل
  • تیتان

انواع کانکس سرویس بهداشتی فایبرگلاس

  • کانکس سرویس بهداشتی فایبرگلاس راهرو دار: این کانکس به دو شکل با راهرو و بدون راهرو اجرا می گردد. سرویس بهداشتی فایبرگلاس راهرو دار داری یک درب بیرونی است و خود کانکس از عرض به قسمت مساوی یا غیر مساوی بنا به درخواست مشتری محترم با رعایت استانداردهای فضا تقسیم می گردد و بنا به درخواست نیاز کابین ها بنا به متراژ طول کانکس تقسیم بندی و پارتیشن بندی می گردد و کابین های داخلی را شکل می دهند.
  • کانکس سرویس بهداشتی فایبرگلاس بدون راهرو: سرویس بهداشتی فایبرگلاس بدون راهرو همانطور که از اسمش پیداست، درب کابین سرویس بهداشتی به صورت مستقیم به بیرون باز می شود و هیچ فضای جهت تفکیک کردن کابین سرویس و محیط بیرونی نیست. لازم به ذکر است عرض این نوع کانکس سرویس بهداشتی کوچکتر از کانکس های دارای راهرو می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس سرویس بهداشتی فایبرگلاس”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com