تهران اندیشه فاز 4

 کانکس سرویس بهداشتی 12 چشمه

کانکس لند طراح و سازنده انواع  کانکس سرویس بهداشتی 12 چشمه با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس سرویس بهداشتی 12 چشمه

کانکس سرویس بهداشتی 12 چشمه یا کابین محصولی دیگر از شرکت کانکس لند است که به دو صورت اجرا می گردد. یکی به صورت راهرو دار و دیگری بدون راهرو، که خود می تواند از مواد های مختلفی ساخته شود. اصولاً کانکس سرویس بهداشتی را برای مناطق زلزله زده، تجهیز کارگاه ها در مناطق دور افتاده و که از امکانات کمی برخوردار است یا در سطوح شهر جهت خدمات رسانی به همشهریان یا در حیاط منازل می توان اجرا کرد. حال سرویس بهداشتی 12 چشمه به دو شکل اجرا می گردد سیار و ثابت که ما در شرح این کانکس به شما توضیح خواهیم داد.

کانکس سرویس بهداشتی 12 چشمه راهرو دار چیست و چطور اجرا می شود؟

سرویس بهداشتی 12 چشمه راهرو دار داری یک درب بیرونی است و خود کانکس از عرض به قسمت مساوی یا غیر مساوی بنا به درخواست مشتری محترم با رعایت استانداردهای فضا تقسیم و بنا به درخواست نیاز کابین ها بنا به متراژ طول کانکس تقسیم بندی و پارتیشن بندی می گردد و کابین های داخلی را شکل می دهند. حتی میتوان داخل راهروهای کانکس سرویس بهداشتی را به دو سمت مساوی پارتیشن بندی کرد. جهت سرویس دهی به خانم ها و آقایان تا این دو بخش تفکیک گردد.

سرویس بهداشتی 12 چشمه بدون راهرو چیست و چطور اجرا می شود؟

سرویس بهداشتی 12 چشمه بدون راهرو همانطور که از اسمش پیداست، درب کابین کانکس سرویس بهداشتی به صورت مستقیم به بیرون باز می شود و هیچ  فضای جهت تفکیک کردن کابین سرویس و محیط بیرونی نیست. لازم به ذکر است عرض کانکس سرویس بهداشتی بدون راهرو کوچکتر از کانکس های دارای راهرو می باشد. از طرفی قیمت سرویس بهداشتی 12 چشمه بدون راهرو ارزان تر می باشد.

سرویس بهداشتی 12 چشمه سیار یکی دیگر از محصولات شرکت کانکس لند است این نوع کانکس سرویس بهداشتی با همان جزئیات کانکس های فوق ساخته می شود و تنها مزیتی به سرویس بهداشتی های  فوق دارد، این است که قابل جابجایی می باشد. سرویس بهداشتی 12 چشمه سیار از دو چرخ، مالبند، محور، شاسی، کورپی و متعلقات به کفی ساخته و کانکس سرویس بهداشتی روی آن لحاظ می گردد.

مشخصات فنی

  • شاسی سازه از تیر آهن IPE  نمره 14 الی 18 متناسب با متراژ کانکس به صورت موازی و یا دور کلاف و یا به صورت پایه دار با اجرای پروفیل های 80×80  بنا بر درخواست مشتری می باشد.
  • اسکلت بدنه و ستون ها از پروفیل های 40×40 و 80×40 و تیرریزی کف سازه از پروفیل های 40×40 در فواصل مختلف مطابق با ابعاد کف سرویس های فایبرگلاس با اجرای ضد زنگ کامل اسکلت.
  • قلاب (هوک بلت) برای بارگیری و جابجایی کانکس از میلگرد نمره 18 با اجرای جوش های سر بالا و کلاف مقاوم برای اتصال هوک به بدنه از پروفیل 40×40 می باشد.
  • نمای داخلی بدنه و سقف از دیوار پوش های PVC  سفید درجه یک که با ابزار آلات مخصوص به بدنه کانکس با پرچ های فولادی نصب می شوند.
  • نمای خارجی دیواره ها از ورق گالوانیزه 0/5 پیش رنگ کوره ای (الکترواستاتیک) فرم دار که با پرچ های فولادی و پیچ های سرمه ای به اسکلت سازه نصب می شود.
  • پوشش خارجی سقف از ورق های گالوانیزه 0/5 به صورت دو شیب با اجرای ایزوگام نواری جهت آبندی کامل سقف.
  • استفاده از دستک و یا بادبند K با استفاده از پروفیل های 20×40 به طول 30 سانتیمتری جهت مقاوم سازی استراکچر سازه  برابر نیروهای کششی.
  • پوشش داخلی کف راهرو از تخته های چندلایی 18 میل چندلایی ضد آب مالزی به همراه ورق آلومینیومی و کف سرویس ها از  فایبر گلاس یکپارچه به همراه مش بندی از پروفیل های 20×20 جهت استحکام کف ها. (در صورت نیاز کارفرما جهت کف کانکس از سرامیک نیز استفاده می شود.)
  • درب ورودی از نوع آلومینیومی درجه یک سنگین پیش رنگ کوره ای به ابعاد  180×80.
  • پنجره ها از جنس آلومینیومی درجه یک پیش رنگ کوره ای  به ابعاد 30×30 (در صورت نیاز).
  • تاسیسات برقی با استفاده از حباب سقفی ضد آب لگراند با کابل نمره 2.5×2 و2.5×1 داخل داکت های PVC، کلید و پریز از نوع دلند به صورت روکار، چراغ تونلی در بیرون کانکس با مارک لگراند مینیاتوری 25 آمپر و داخل هر کابین یک عدد هواکش 17×17 از نوع مارک دلنده و یا پارس خزر نصب خواهد شد.
  • سرویس بهداشتی 12 چشمه دارای مینیاتوری حفاظ جان می باشند.

چه مواد و مصالحی در ساخت سرویس بهداشتی 12 چشمه به کار می رود؟

اصولاً متناسب با شرایط اقلیمی و زیست محیطی این نوع کانکس را میتوان با مواد و مصالح مختلفی اجرا نمود. یکی از موادی که اصولاً برای شرایط آب و هوای خورنده و شرجی کارفرمایان محترم از ما درخواست می کنند. سرویس بهداشتی 12 چشمه با نمای ساندویچ پانل است که اصولاً همان جزئیات را دارا می باشد و تنها پوسته بیرونی کانکس و نوع عایق آن متفاوت خواهد بود.

از طرفی برای نمای کانکس سرویس بهداشتی 12 چشمه که زیبا باشد یا شکل یک المان شهری خدمات رسانی داشته باشد می توانیم از نمای سایدینگ طرح کانادایی با تلفیقی از نمای کامپوزیت فایبرگلاس استفاده نمود یا از نمای کامپوزیت آلومینیومی یا از نمای ترموود فلاندی که خود به لحاظ بصری زیبایی خاصی دارد.

نمای بیرونی سرویس بهداشتی 12 چشمه

  •  ورق گالوانیزه
  •  ساندویچ پانل
  • نمای فایبرگلاس
  • سایدینگ طرح کانادایی
  • دکوراتیو طرح سنگ
  • ترموود فلاندی
  • کامپوزیت آلومینیومی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ کانکس سرویس بهداشتی 12 چشمه”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com