تهران اندیشه فاز 4

کانکس فست فود

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس فست فود شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس فست فود

کانکس فست فود یکی از مهم ترین محصولات شرکت کانکس لند و زیر مجموعه کانکس فروشگاهی است که این روزها از طرفداران زیادی برخوردار بوده و در این روزها در نقاط توریستی مختلفی مشاهده می شود. دلیل تقاضا از این محصول پتانسل موجود در مناطق موجود و فضای شهری و ایجاد کارآفرینی و اشتغال زایی برای نیروی انسانی راکد در سطح جامعه می باشد.

مزایای کانکس فست فود ایجاد مکان های تفریحی برای برای شهروندان عزیز می باشد جهت پویایی شهر که خود شکلی جدید به رنگ و بوی شهر می بخشد، که با حضور و استقبال شهروندان معنا می شود.

ما به جرأت می توانیم بگوییم در خصوص کانکس فست فود که اولین شرکت تولید کننده این تیپ کانکس بودیم که می توانیم به پروژه 96 دستگاه کانکس فست فود دریاچه چیتگر، فست فود کول کاپ، فست فود هوم برگر، فست فود برگر لند، فست فود تنورک و فست فود آپامه و … اشاره کرد و تمام این کانکس ها با نمایی بسیار زیبا و با رضایت مشتریان عزیز ساخته شده است.

انواع کانکس فست فود

این کانکس انواع مختلفی دارد که ما آن را به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم کرده ایم. که اصولاً نمونه چرخدار دارای مالبند، کورپی، اکسل، 2 عدد چرخ و محور و کمک فنر می باشد. که توسط یک ماشین کشنده جابجا می شود.

لازم به ذکر است کانکس فست فود سیار در ابعاد کوچکتری ساخته می شود. زیرا قابلیت جابجایی با یک کشنده را داشته و از طرفی می بایست مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی باشد تا کانکس مذکور ترافیکی نباشد در این صورت غیر قابل جایجایی می باشد. در فست فود ثابت محدودیت در ابعاد نیست و طراحی آن بروز است و تنها محدودیت آن ثابت بود آن است که ما بیشتر به آن می پردازیم و توضیحاتی جامع در این خصوص خواهیم داد. همچنین کانکس هایی هستند که کاربری شبیه به فست فود دارد مثل کانکس کترینگ سیار، کانکس آشپزخانه، کانکس کافی شاپ و …

طراحی کانکس فست فود

کانکس فست فود را باید زیرکانه طراحی کرد و از نبوغ معماران در این خصوص بهره برد. با در نظر گرفتن رعایت مبلمان شهری طوری که مخاطب را نیز جذب و خود نیز به فضای شهری جان ببخشد. موضوعی خیلی مورد بحث در خصوص طراحی می باشد رضایت خریدار است که از آن استفاده می کند که این موضوع می بایست با حضور خریدار انجام شود .

مشخصات فنی

  • شاسی از تیر آهن نمره 16 تا 18 بصورت دورکلاف جهت پایداری سازه و نگهداری سازه در هنگام طوفان های شدید و بار های جانبی می باشد.
  • اسکلت از پروفیل های آهنی با مقاطع 40 ×40و 40×80 با ضخامت حداقل 2 میلیمتر کاملاً ضد زنگ می باشد.
  • کف از نوع سرامیک درجه یک استاندارد ایرانی با اجرای ملات ماسه و سیمان می باشد.
  • نمای خارجی بصورت  ترکیبی از  چوب های ترمود و شیشه سکوریت با تلفیقی از ورق های کامپوزیتی آلومینومی درجه یک استاندارد رایج می باشد.
  • عایق ما بین دیوارها از پلی استایرن4 سانتی متری با دانسیته مجاز دیر سوز می باشد.
  • نورپردازی خارجی از طریق هالوژن ها و نور مخفی های تعبیه شده. در نقاط مختلف مطابق پلان نورپردازی و نصب تابو و لوگو با استفاده از چلنیوم با روشنایی اس ام دی می باشد.
  • استفاده از کرکره های برقی ریموت دار جهت محافظ در برابر سرقت.
  • پوشش داخلی دیواره ها و سقف از استیل نگیر جهت شستشو می باشد. البته در ابعاد بزرگ استفاده از استیل به عنوان متریال قالب دیواره ها و سقف داخلی باعث افزایش بسیاز زیاد قیمت کانکس خواهد شد. که در چنین شرایطی پیشنهاد می کنیم فقط قسمت پخت و پز را از استیل و مابقی جاها را از دیوار پوش هلی قابل شستشو استفاده کنید. البته دیوار پوش هایی که بتوان با مواد ضد عفونی کننده مورد شستشو قرار داد.
  • ابعاد کانکس مختلف است کوچکرین آن 3×3 است اما محدودیتی در اجرای کانکس فست فود وجود ندارد اما این مساله با رعایت قوانین شهرداری ممکن می باشد.  

مجوز کانکس فست فود

یکی از سوالاتی که بسیاری از خریداران در تماس های اولیه درباره این کانکس می پرسند، مسائل مربوط به کسب پروانه یا همان مجوز استفاده از آن در فضای شهری می باشد. در پاسخ به این مطلب باید گفت که این امر تا حد بسیار زیادی بستگی به محل استفاده از این کانکس داشته، چرا که شما می بایست در محلی که می خواهید سازه را نصب کنید.

مانند یک منطقه توریستی و یا در کنار یک معبر پر رفت آمد در گوشه بازار، می بایست به سازمان مربوط به همان منطقه جهت اجاره فضایی بصورت ماهانه یا قرار داد های دیگری به صورت سالانه اقدام نمائید و در برخی موارد نیز ممکن است سازمان مربوطه جهت رونق بخشیدن به مکان خاصی بدون دریافت هیچ هزینه ای مجوز قرار دادن کانکس را به شما برای مدت زمان مشخصی بدهند.

اما بطور قطع وقتی شما مجوز را برای محل خاصی دریافت می کنید. نمی توانید در هر نقطه شهر که احساس کردید می تواند بازار خوبی داشته باشد سازه را مستقر کنید. و از قبل حتما باید نسبت به کسب مجوز برای این منظور اقدام کرده باشید.

ساخت کانکس فست فود 

ساخت کانکس فست فود میتوان گفت با شروع فعالیت و ساخت این سازه ها در دو نوع فست فود ثابت و سیار چند سالی زودتر در کشور های خارجی شروع شد. این کار درواقع هم به نوعی اشتغال زایی و هم خدمات رسانی در مکان های پر تردد به خصوص مکان هایی که دارای جمعیت فصلی هستند می باشد.

به عنوان مثال بسیاری از پارک ها و مکان های تفریحی در ایام عادی سال که تعداد بازدید کنندگان مشخصی را دارند اما در روزهای خاصی از سال مملو از جمعیت می شود که می توانید از فست فود سیار هم در جهت خدمات رسانی و هم کسب درآمد استفاده کنید.

قیمت کانکس فست فود

هزینه سفارش کانکس فست فود بستگی به امکانات و متراژ کانکس دارد و همچنین ویژگی هایی که لازم دارید متفاوت است. به عنوان مثال بسیاری از کانکس ها سیار هستند و برخی خیر. علاوه بر آن داخل بعضی از این کانکس ها محلی برای مشتریان میتوان تعبیه کرد که با این کار متراژ کانکس افزایش یافته و هزینه خرید نیز بالا می‌رود. 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس فست فود”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com