تهران اندیشه فاز 4

کانکس میوه و تره بار

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس میوه و تره بار شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس میوه و تره بار

کانکس میوه و تره بار یکی دیگر از محصولات شرکت کانکس لند  و زیر مجموعه کانکس فروشگاهی است که همانطور که از نام این محصول مشخص است جهت فروش میوه جات و سبزیجات استفاده می شود و اصولاً این ها را در میادین میوه و تره بار و شهرک های سازمانی یا محله های که دسترسی آن ها به مراکز خرید دور است میتوان دید.

سازمان میادین میوه و تره بار کشور جهت خدمات شهری و بهینه سازی در خصوص رفاه شهروندان عزیز از این طرح استفاده کرده تا شرایط رفاهی مکفی را در دسترس هموطنان عزیز قرار دهد.

از جهتی این طرح به نوعی اشتغال زایی است تا بخشی از معضلات اجتماعی بواسطه این اشتغال زایی رفع و از آن جلوگیری شود.  این کانکس ها یک سازه پیش ساخته هستند که اکثرا در یک محله یا منطقه جهت فروش سبزیجات، میوه ها و … نصب شده اند.

اصولا شهرداری هر منطقه برای نصب این کانکس فضایی را تعیین می کند تا اگر میدان تره بار مرکزی آن منطقه دور است افراد به راحتی بتوانند. از محل نزدیک منزل خود میوه جات و سبزی جات خریداری کنند. در طراحی این نوع از کانکس ها معمولا به غرفه ای بودن آن ها بیشتر توجه شده است زیرا هم رفت آمد افراد زیاد است هم باید به پارکینگ نزدیک باشد تا جای پارک ماشین به اندازه کافی وجود داشته باشد.

طراحی کانکس میوه و تره بار

طراحی این نوع کانکس باید مطابق با نوع بهره برداری باشد از طرفی رفاه حال مشتریان نیز باید در نظر گرفته شود و باید طوری طراحی شود که خریداران به راحتی بتوانند خرید خود را به راحتی انجام دهند. از طرفی باید این کانکس تره بار طوری ساخته شود که مطابق با قوانین و مبلمان شهری را باشد و خود نیز یک المان شهری محسوب گردد.

پس نمای ظاهری نیز در این خصوص از اهمیت خاصی برخوردار باشد. از طرفی طراحی باید مطابق با نوع محصول ارائه شده انجام شود تا فروشنده به راحتی بتواند محصولات خود را بفروشد.

مشخصات فنی

  • اصولاً کانکس میوه و تره بار را میتوان به دو شکل اجرا نمود، یا به صورت پیش ساخته که اصولاً از ساندوچ پانل است، یا به صورت کانکسی که موضوع مورد بحث ما کانکس می باشد.
  • شاسی کانکس تره بار از تیر آهن IPE نمره ۱۴ الی ۱۸ با توجه به متراژ می باشد. اصولاً چون میوه جات و سبزیجات محصولی هستند که زود فاسد می شود باید دمای داخل کانکس متناسب با نوع محصول باشد که پیش نهاد ما از ساندیچ پانل با عایق پلی یورتان می باشد.
  • جهت زیبای بیرونی این کانکس میتوان از محصولاتی همچون سایدینگ و کامپوزیت آلومینومی استفاده کرد.
  • اسکلت از پروفیل های ۴۰×۴۰ و ۴۰×۸۰ سنگین کاملاً ضد زنگ می باشد.
  • کف از سرامیک درجه یک استاندارد ایرانی با اجرای ملات ماسه و سیمان و یک کفشور جهت شستشو می باشد.
  • سیم کشی کاملاً روکار با کابلهای نمره ۴ سیستم روشنایی کال و سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش از اسپلیت با مینایتوری جداگانه و کلید و پریز های درجه یک.
  • درب و پنجره ها از UPVC درجه یک با یراق آلات استاندارد ایرانی.

کاربرد کانکس میوه و تره بار

برای ساخت بناهای سنتی محدودیت و  قوانین خاصی دارد. اما برای کانکس میوه و تره بار محدودیتی نیست و به راحتی میتوان طبق سلیقه شما کانکس را ساخت. در بازار های میوه و تره بار در کنار مغازه ها و حجره های بزرگ و کوچکی وجود دارد گاه کانکس هم به چشم می خورد که میوه و سبزیجات در آنها به فروش می رسد. کانکس ها همانند مغازه فروش دارند با این تفاوت که هزینه خرید کانکس بسیار کمتر از اجاره مغازه است. سازمان شهرداری کشور مخاطب اصلی این نوع کانکس می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس میوه و تره بار”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com