تهران اندیشه فاز 4

کانکس پست برق

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس پست برق پیش ساخته با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس پست برق

کانکس پست برق یکی دیگر از محصولات شرکت کانکس لند است. همانطور که از نام این کانکس پیداست جهت اداره جات برق و شرکت های مخابراتی استفاده و اصولاً از ساندویچ پانل استفاده می شود و ابعاد و اندازه سازه حتی انواع آن متفاوت بوده و بنا به درخواست مشتری محترم است.

اصولاً این کانکس را برای کامپکت های برق و BTS های مخابراتی که داخل آن ها ترانزسیستور افزاینده و کاهنده جریان برق گذاشته و یا کافو های BTS در آنها گذاشته می شود. این کانکس را در جاهایی که جریان برق مصرفی بالا است استفاده می کنند تا از افت جریان برق و نوسانات و عدم آتش سوزی به علت گرم شدن دستگاه ها و بسیاری دیگری از این مشکلات جلوگیری به عمل آید.

کاربرد کانکس پست برق

اصولاً کانکس پست برق را شما می توانید در شهرک های مسکونی تازه تاسیس، پارکها، شهرک های تفریحی، شهر بازی ها و… مشاهده کنید که از پست برق در این مکان ها استفاده شده است. حال هدف از استفاده از این سازه پیش ساخته اینست که دیوارهای این کانکس حائل بین ترانس و شهروندان گردد تا از خطر برق گرفتگی، آب و برف و حتی عدم تابش نور خورشید گردد. به این دلیل شرکت های برقی و اداره جات برق و تلفن با استفاده از این کانکس از این امر جلوگیری می نماید.

مزایای کانکس پست برق

کانکس پست برق دارای مزایایی زیادی است و به همین دلیل است که اداره جات برق از این کانکس جهت تراس های و کامپکت های برق استفاده می کنند. اصولاً این کانکس را از جنس ساندویچ پانل اجرا می کنند. زیرا یک عایق برودتی و حرارتی بوده و عایق مناسبی برای این تیپ کانکس است و باعث عدم تابش نور خورشید و ایجاد گرما می شود.

از طرفی کانکس برق باید مجهز به سیستم ارت باشد. تا از خطر بروز برق گرفتی جلوگیری به عمل آید. جهت تهویه دمای کانکس اصولاً از دریچه های دمپردار استفاده می گردد. تا دمای و گرما تولیده شده توسط ترانس برق به راحتی خنک گردد تا آسیبی به کانکس و خود دستگاه وارد نشود. لازم به ذکر است این سازه تنها یک بازشو دارد و آن هم درب این کانکس هست و هیچ پنجره ای در آن استفاده نمی گردد.

مشخصات فنی

  • پوشش خارجی دیواره و سقف از نوع ساندویچ پانل دو رو ورق گالوانیزه رنگی به ضخامت 5/0 میلیمتر با عایق تزریقی پلی یورتان با ضخامت 4 الی 12 سانتیمتر. با دانسیته 2±40 کیلوگرم در متر مکعب
  • کف کانکس از جنس تخته 18 میل ضد آب مالزی
  • ابعاد کانکس پست برق بر اساس ابعاد ترانس ها و دستگاه مربوط اجرا می گردد
  • درب کانکس بزرگ و جنس آن از خود جنس ساندویچ پانل با یراق آلات مربوطه
  • استکراچر با استفاده از پروفیل های 40×40 بصورت ستون مخغی با رنگ اپوکسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس پست برق”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com