تهران اندیشه فاز 4

کانکس پیتزا فروشی

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس پیتزا فروشی شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

كانكس پيتزا فروشی

کانکس پیتزا فروشی یکی دیگر از محصولات پرفروش و پر طرفدار شرکت کانکس لند می باشد. کانکس پیتزا فروشی يك كانكس پر طرفدار در حومه شهرها برای ارايه يك پيتزا درجه يك برای دوستداران پيتزا می باشد، اين كانكس دارای ابعاد مختلف به صورت چرخدار و بدون چرخ با متريال های مختلف كه از لحاظ اقتصادی و بهداشتی قابل توجيه باشد ساخته می شود.

کاربرد کانکس پیتزا فروشی

دلیل تقاضا از این محصول پتانسل موجود در مناطق موجود و فضای شهری و ایجاد کارآفرینی و اشتغال زایی برای نیروی انسانی راکد در سطح جامعه می باشد. حال یکی دیگر از مزایای کانکس پیتزا فروشی ایجاد مکان های تفریحی برای برای شهروندان عزیز می باشد که جهت پویایی شهر است که خود شکلی جدید به رنگ و بوی شهر میبخشد، که با حضور و استقبال شهروندان معنا می شود.

ما به جرأت می توانیم بگوییم در خصوص کانکس پیتزا فروشی که زیر شاخه کانکس فروشگاهی می شود اولین شرکت تولید کننده این تیپ کانکس بودیم. پیتزا فروشی انواع مختلفی دارد که ما آن را به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم کرده ایم که اصولاً نمونه چرخدار دارای مالبند، کورپی، اکسل، 2 عدد چرخ و محور و کمک فنر می باشد که توسط یک ماشین کشنده جابجا می شود.

لازم به ذکر است کانکس پیتزا فروشی سیار در ابعاد کوچکتری ساخته می شود زیرا قابلیت جابجایی با یک کشنده را داشته و از طرفی می بایست مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی باشد تا کانکس پیتزا فروشی مذکور ترافیکی نباشد در این صورت غیر قابل جایجایی می باشد. در پیتزا فروشی ثابت محدودیت در ابعاد نیست و طراحی آن بروز است و تنها محدودیت آن ثابت بود آن است که ما بیشتر به آن می پردازیم و توضیحاتی جامع در این خصوص خواهیم داد.

طراحی کانکس پیتزا فروشی

کانکس پیتزا فروشی را باید زیرکانه طراحی کرد و از نبوغ معماران در این خصوص بهره برد. با در نظر گرفتن رعایت مبلمان شهری طوری که مخاطب را نیز جذب و خود نیز به فضای شهری جان ببخشد. موضوعی خیلی مورد بحث در خصوص طراحی می باشد رضایت خریدار است که از آن استفاده می کند که این موضوع می بایست با حضور خریدار انجام شود.

مشخصات فنی

  • شاسی کانکس از تیر آهن نمره 16 تا 18 به صورت دورکلاف جهت پایداری سازه و نگهداری سازه در هنگام طوفان های شدید و بار های جانبی می باشد.
  • اسکلت از پروفیل های آهنی با مقاطع 40 ×40 و 40×80 با ضخامت حداقل 2 میلیمتر کاملاً ضد زنگ می باشد.
  • کف از نوع سرامیک درجه یک استاندارد ایرانی با اجرای ملات ماسه و سیمان می باشد.
  • نمای خارجی به صورت ترکیبی از چوب های ترموود و شیشه سکوریت با تلفیقی از ورق های کامپوزیتی آلومینومی درجه یک استاندارد رایج می باشد.
  • عایق ما بین دیوارها از پلی استایرن 4 سانتیمتری با دانسیته مجاز دیر سوز می باشد.
  • نورپردازی خارجی از طریق هالوژن ها و نور مخفی های تعبیه شده در نقاط مختلف مطابق پلان نورپردازی و نصب تابو و لوگو با استفاده از چلنیوم با روشنایی اس ام دی می باشد.
  • استفاده از کرکره های برقی ریموت دار جهت محافظ در برابر سرقت یکی از عناصر مهم می باشد.
  • پوشش داخلی دیواره ها و سقف از استیل نگیر جهت شستشو می باشد البته در ابعاد بزرگ استفاده از استیل به عنوان متریال قالب دیواره ها و سقف داخلی باعث افزایش بسیاز زیاد قیمت کانکس پیتزا فروشی خواهد شد که در چنین شرایطی پیشنهاد می کنیم فقط قسمت پخت و پز را از استیل و مابقی جاها را از دیوار پوش هلی قابل شستشو استفاده کنید. البته دیوار پوش هایی که بتوان با مواد ضد عفونی کننده مورد شستشو قرار داد.

سوالات متداول درباره کانکس پیتزا فروشی

یکی از سوالاتی که بسیاری از خریداران در تماس های اولیه درباره کانکس پیتزا فروشی می پرسند، مسائل مربوط به کسب پروانه یا همان مجوز استفاده از آن در فضای شهری می باشد. در پاسخ به این مطلب باید گفت که این امر تا حد بسیار زیادی بستگی به محل استفاده از این کانکس داشته، چرا که شما می بایست در محلی که می خواهید سازه را نصب کنید، مانند یک منطقه توریستی و یا در کنار یک معبر پر رفت آمد در گوشه بازار، می بایست به سازمان مربوط به همان منطقه جهت اجاره فضایی به صورت ماهانه یا قرار داد های دیگری بصورت سالانه اقدام نمائید.

در برخی موارد نیز ممکن است سازمان مربوطه جهت رونق بخشیدن به مکان خاصی بدون دریافت هیچ هزینه ای مجوز قرار دادن کانکس پیتزا فروشی را به شما برای مدت زمان مشخصی بدهند اما به طور قطع وقتی شما مجوز را برای محل خاصی دریافت می کنید، نمی توانید در هر نقطه شهر که احساس کردید می تواند بازار خوبی داشته باشد سازه را مستقر کنید و از قبل حتما باید نسبت به کسب مجوز برای این منظور اقدام کرده باشید. ابعاد پیتزا فروشی فروشگاهی مختلف است کوچکرین آن 3×3 است اما محدودیتی در اجرای این کانکس وجود ندارد اما این مساله با رعایت قوانین شهرداری ممکن می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس پیتزا فروشی”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com