تهران اندیشه فاز 4

کانکس چرخدار فروشگاهی

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس چرخدار فروشگاهی شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس چرخدار فروشگاهی

کانکس چرخدار فروشگاهی یکی از بارزترین محصولات شرکت کانکس لند که ما در آن تخصص فراوان داریم می باشد که به چند صورت قابل اجرا است و به دو دسته تقسیم می شود. کانکس چرخدار کارگاهی، کانکس کاروان سیار، کانکس های چرخدار فروشگاهی. در کل از مهم ترین آن ها میتوان به کانکس آشپزخانه سیار، کانکس پلیس راه سیار، کانکس فروشگاهی سیار، کاروان های توریستی، کانکس فست فود سیار و کیوسک های خدمات شهری اشاره نمود. این سازه ها به صورت تک محور و یا دو محور قابل اجرا می باشند.

کانکس فروشگاهی سیار جهت جابجایی به یک ماشین متصل می گردد، پیشنهاد می شود ماشین دارای قدرت کشندگی بالایی باشد تا بتواند کانکس چرخدار فروشگاهی را از نقطه به نقطه دیگر جابجا کند. این کار توسط اتصالات مربوطه مانند یک مالبند که به کشنده متصل می گردد. و یک قلاب فرمان که به مالبند وصل می شود انجام می پذیرد.

کانکس چرخدار فروشگاهی ثابت و متحرک

قسمت اتصال دستک ها به مالبند می تواند به صورت ثابت و متحرک باشد. چنانچه مالبند متحرک باشد چرخ ها ثابت است. و چنانچه چرخ ها متحرک باشد مالبند ثابت است این امر جهت این موضوع انجام می گیرد. تا هنگام جابجایی سر پیچ ها کانکس فروشگاهی چرخدار وارونه نگردد.

در کل کانکس چرخدار را بر اساس نوع کاربری آن ها طراحی می کنند. تنوع در اجرای کانکس های فروشگاهی چرخدار بسیار زیاد است. که شما دوستان با مراجه به سایت ما به طور محسوس می توانید از این موضوع مطلع شوید.

حال کانکس های چرخدار کارگاهی را میتوان در پروژه های عمرانی مخصوصاً راه سازی و اجرای ریل راه آهن دید که با پیشرفت پروژه کانکس چرخدار کارگاهی را با در نظرگرفت حرکت پروژه جابجا می کنند.

کانکس چرخدار کارگاهی در اصل یک کانکس است همانند کانکس های معمولی که زیر آن محور تعبیه شده است و تسوط مالبند جابجا می گردد. امکانت داخلی کانکس چرخدار کارگاهی همانند یک کانکس معمولی است و هیچ تفاوتی جز چرخ و مالبند ندارد.

کانکس چرخدار پلیس راهور و اداره راهداری به لحاظ نما با کانکس کارگاهی متفاوت است و از فرم سازماندهی شده خاصی برخوردار است که شما می توانید درهنگام ایام تعطیل عید نوروز این تیپ از کانکس چرخدار را مشاهده بکنید.

زیرا در این ایام ترافیک بسیار سنگین است و جهت کنترل در این امر این ارگان ها نیاز به کانکس دارند. که بتوانند از آن طریق محل خود را تغییر دهند. تا نظارت بیشتری روی جاده ها در این ایام داشته باشند. از طرفی مسافرین با دیدن و استقرار آن ها در جاده می توانند خدمات از آن ها دریافت کنند.

کانکس چرخدار فروشگاهی با کارری فست فود

در ارتباط کانکس چرخدار فروشگاهی فست فود سیار ما به کرات صحبت کرده ایم و تمامی جزییات آن پرداخته ایم. مساله حايز اهمیت در کانکس فست فود چرخدار می باشد. نمای داخلی آن است که می بایست از استیل نگیر ضد خش باشد. در ضمن باز شوهای آن باید به صورت استاندارد باشد.

و طوری اجرا گردد که باعث گرفتن فضای داخلی نباشد. زیرا این کانکس چرخدار فست فود چرخدار از فضای کوچک تری نسبت به کانکس های فست فود ثابت برخوردار است. جنس دیواره های بیرونی کانکس فست فود می تواند از ساندویچ پانل 4 سانتی با عایق پلی یورتان باشد.

پانلی

همان طور که در خصوص کانکس چرخدار فروشگاهی فست فود شد می توان بدنه این تیپ کانکس را از ساندویچ پانل استفاده کرد. ولی این سبک سازه تنها به کانکس فست فود ختم نمی گردد. در اکثر کارگاه های راه سازی و خطوط لوله کارفرمایان درخواست کانکس چرخدار پانلی می دهند. تا دمای مناسبی را داخل کانکس چرخدار خود داشته باشند.

مشخصات فنی

  • کانکس چرخدار فروشگاهی به صورت تک محور و دو محور در بازار عرضه می‌شوند.
  • اما معمولا آنها به طور دو محور رایج هستند.
  • کانکس تک محور این قابلیت را دارد که توسط خودروی معمولی به مکان مد نظر منتقل شود.
  • به طور کل برای حمل این کانکس در قسمت عرضی آن مالبندی تعبیه شده و دو محور نیز به همراه دارد.
  • لازم است که بدانید، محور جلویی متحرک و فرمان پذیر می باشد.
  • تا زمان جابه‌جایی در مسیرهایی که پیچ وجود دارد خودرو و کانکس به راحتی بتواند چرخش داشته باشد.

تفاوت کانکس چرخدار فروشگاهی و کاروان سیار چیست؟

توجه کنید که تمامی سازه هایی که بر روی پایه چرخ قرار دارند به عنوان کانکس چرخدار شناخته می شوند که کاروان خود به عنوان یک کانکس چرخدار برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله بیشترین موارد استفاده از این سازه ها میتوان به استفاده های بین جاده ای و توریستی اشاره نمود. طراحی کاروان اغلب تفاوت هایی با کانکس های چرخدار دارد. از این رو قیمت فروش کانکس چرخدار با کاروان به دلیل جزئیات طراحی و ساختار متفاوت محاسبه می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس چرخدار فروشگاهی”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com