تهران اندیشه فاز 4

کانکس کتاب فروشی

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس کتاب فروشی شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس کتاب فروشی

کانکس کتاب فروشی یکی دیگر از محصولات شرکت کانکس لند و زیر مجموعه کانکس فروشگاهی است. جهت سطح آگاهی علمی و دانش یک کشور باید بستری فراهم کرد. مثل کانکس کتاب فروشی تا مردم آن جامعه با استعداد های خود آشنا شوند شوند. از این جهت کتاب مهمترین منبع برای پرورش سطح دانش و استعداد یک فرد می تواند باشد که هیچ چیز در دنیا نمی تواند جای کتاب را بگیرد. حتی با بوجود آمدن کتاب های اینترنتی (PDF)، cd، مجلات اینترنتی و e-book هم نتوانسته جای کتاب را برای مخاطبان خود تنگ کند.

با توجه به دلایل فوق شرکت کانکس لند جهت ترویج کتاب خوانی در سطح جامعه و ایجاد اشتغال زایی برای افراد بیکار کانکس را با این تدابیر در کنار کتابخانه های بزرگ با نام کانکس کتاب فروشی نیز اجرا نمود. تا هرچه بیشتر این منبع علمی را در زمینه ها و تخصص های مختلف در دسترس علاقه مندان قرار دهد. ما نیز با تمام تلاش خود سعی در اجرای یک کانکس زیبا و دلنشین در این خصوص کرده ایم.

ویژگی های کانکس کتاب فروشی

کانکس کتاب فروشی زیر مجموعه کانکس فروشگاهی قرار می گیرد که اصلی ترین کاربری آن عرضه کتاب و محصولات فرهنگی و هنری برای قشر دانشجو و یا طالبان آن است. این کانکس اصولا در مناطق محروم در اماکن پر تردد. فرهنگسراها و سرای محله ها که متقاضی کتاب و محصولات فرهنگی و هنری در آن زیاد است نصب و اجرا می شود که می توانیم یادی بکنیم از کتاب فروشی فرهنگسرای معرف که این کانکس در حیاط این سرا توسط شرکت کانکس لند نصب شده است. پیش ساخته کتاب فروشی به دو صورت اجرا می شود، یکی به صورت چرخدار دیگری به صورت ثابت که به لحاظ اجرا جزئیات آن مکی با هم متفاوت است.

کتاب فروشی چرخدار از نقطه ای به نقطه دیگر در حال نقل مکان است و برای مناطق محروم بیشتر از این نوع کتاب فروشی استفاده می شود. کتاب فروشی ثابت را باید به نوعی طراحی کرد که با مبلمان شهری همخوانی داشته و حکم یک المان را دارا باشد تا بتواند مخاطبان خود را در این زمینه جلب کند. چه بسا بخشی از مشتریان عضو طبقه دانشجو بوده و در رشته های همچوم معماری یا طراحی صنعتی نیز فعالیت دارند با این اوصاف در طراحی کانکس کتاب فروشی باید نهایت ذوق معمارنه را به کار برد. شرکت کانکس لند از یک تیم حرفه ی در زمینه طراحی برخوردار است.

ساخت و اجرای کانکس کتاب فروشی

نکاتی که در اجرای کانکس کتاب فروشی باشد در نظر گرفت ایجاد شیشه های بزرگ است تا ویترن کتاب فروشی بیانگر نوع کاربری کانکس مذکور بوده و به لحاظ طراحی همان طور که گفته شده بود باید بلحاظ بصری از زیبایی خاص برخوردار باشد. ابعاد و اندازه کانکس متغیر است. ولی حد اقل ترین ابعادی را که میتوان برای کتاب فروشی به کار برد از حدود 6 متر تا 100 متر مربع است. لازم فضای داخلی کانکس را جهت چیدمان کتاب ها قفسه بندی کرد. در این کانکس باید تمام مسایل ایمنی را رعایت کرد. زیرا که کتاب های داخل سازه قابل اشتغال هستند. از این رو باید جوانب را از همان ابتدای کار در نظر گرفت.

مشخصات فنی کانکس

  • از نظر مشخصات فنی میتوان روش های مختلفی مشابه کانکس فروشگاهی برای ساخت این نوع کیوسک ها استفاده کرد که نمای آن ها را ورق های کامپوزیت یا ساندویچ پانل تشکیل داده است.
  • برای بازشوهای آن ها میتوان از کرکره های برقی و جداره های شیشه ای را نیز از شیشه های سکوریتی استفاده کرد. همچنین میتوان از سایه بانهای برقی یا دستی برای جلوگیری از ورود مستقیم نور خورشید به داخل پیش ساخته کتاب فروشی استفاده نمود.
  • کف سازه می بایست از شاسی تیر آهن با نمره حداقل 14 یا 16 به صورت دورکلاف بوده و از داخل هم می توان از تخته های چند لایه با پوشش آلومینیوم آجدار استفاده کرد.
  • در نوع های ثابت میتوان از ترکیب ملات ماسه سیمان با پوشش نهایی سرامیک جهت کف سازی داخلی استفاده نمود.
  • دیگر بخش ها مانند پوشش داخلی و عایق بندی جداره ها سیم کشی برق و سیستم روشنایی کاملا مطابق دیگر سازه های پیش ساخته بوده و تفاوت چندانی ندارد.
  • فقط جهت نصب قفسه ها می بایست قیدهای فرعی در اسکلت پیش ساخته کتاب فروشی تعبیه شود تا بتوان قفسه ها را به آن ها پیچ نمود.

مزایای کانکس کتاب فروشی

  • دارای سیتم تهویه مناسب گرمایشی و سرمایشی
  • اشغال فضای کم در سطح  معابر و شهر و خیابان ها
  • دارای قفسه بندی برای مجزا سازی اجناس
  • پیشخوان برای نمایش اجناس و روزنامه
  • دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی
  • تنوع فروان در رنگ و ساخت
  • درب و پنجره دو جداره
  • قابلیت جابه جایی آسان
  • دارای کپسول آتش نشانی در کانکس کتاب فروشی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس کتاب فروشی”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com