تهران اندیشه فاز 4

کانکس گل فروشی

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس گل فروشی شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس گل فروشی

کانکس گل فروشی محصولی پر فروش دیگر از شرکت کانکس لند و زیر مجموعه کانکس فروشگاهی می‌باشد که عموماً در سطح شهر شما می‌توانید آنها را که در اشکال هندسی مختلف ببینید و همان طور که از نام آن ها پیداست جهت کاربری کیوسک گل فروشی استفاده می‌گردد. اصولاً این کیوسک گل فروشی بخودی خود یک المان شهری می‌باشد که زیبایی خاصی به سطح شهر می‌بخشد و فضایی با لطافت ایجاد می کند و همان طور که مستحضر هستید از فضای سبز شهری در معماری بسیار سخن گفته شده که ما با رعایت این مهم سعی به بهینه سازی سطح شهر با این سبک کانکس کرده ایم.

ابعاد کانکس گل فروشی

با توجه به محصول این نوع کانکس، اجرای کانکس گل فروشی می بایست متناسب با نوع محصول طراحی گردد. اصولاً کیوسک گل فروشی را باید در متراژ حداقل 16 الی 18 متر مربع ساخت. تا فضای مکفی برای فروش این محصول زیبا را محیا نمود. از طرفی چون این کانکس در سطح شهر و در مسیر پر تردد و اماکن نصب می شود.

باید با رعایت مبلمان شهری طرحی زیبا متناسب با نوع محصول طراحی نمود. تا بتوان مخاطب را جذب کرد. در بیشتر مواقع پیشنهاد شرکت کانکس لند برای این کانکس استفاده از ترموود، کامپوزیت، دکوراتیو طرح سنگ و یا سایدینگ با شیشه های بزرگ می باشد. یا میتوان به صورت تلفیقی کیوسک گل فروشی را ساخت. در هر صورت هدف شرکت کانکس لند زیبایی مبلمان شهری و جذب مشتری جهت کیوسک گل فروشی می باشد.

مشخصات فنی کانکس گل فروشی

چند موضوع مهم در اجرای کانکس گل فروشی حائز اهمیت است. موضوع اول کف کانکس است که همان طور که می دانید در این صنف از آب و شستشو بسیار استفاده می گردد. و اگر کف کانکس کاملاً عایق نباشد. این کانکس به سرعت تحلیل رفته و کف آن نیز دچار فرسایش زود می شود و از بین می رود پیشنهاد شرکت کانکس لند جهت کف این کانکس سرامیک درجه یک و یا ورق آلومینیم آجدار می باشد. با یک کف شور که قابلیت شستشو را در کانکس ایجاد نمود.

موضوع دوم که باید به آن پرداخت اجرای پنجره های بزرگ و ذخیره دمای مطبوع داخل کیوسک گل فروشی است زیرا گل محصولی است که باید دمای ثابت نگهداری شود. و چنانچه بار دمای موجود کنترل نشود باعث خراب شدن آن می شود و برای فروشنده زیان مالی به همراه دارد از طرفی دیگر کانکس باد طوری طراحی شود. که رهگذرها متوجه نوع محصول بشوند. به همین علت باید پنجره های بزرگ در طراحی کانکس ایجاد شود. تا محصول به سمع و بصر مشتری محترم برسد.

این کانکس باید دارای لوله کشی و طی شور خانه باشند تا بهره بردار از کیوسک گل فروشی به راحتی بتواند کار خود را انجام دهد از طرفی باید کل کانکس طبقه بندی گردد تا گلدان ها و دسته های گل چیدمان خود را داشته باشند و فضای کافی برای تردد مشتری ها رعایت شود.

مزایای کانکس گل فروشی

کانکس گل فروشی مزیت های زیادی دارد یکی از مزیت های کیوسک گل فروشی ایجاد اشتغال برای افراد بیکار می باشد. که با سرمایه کم می توان این حرفه را ترویج کرد از طرفی همان طور مستحضر هستید با به وجود آمدن دنیایی صنعتی و دور شدن از معنا با به وجود آوردن این شغل در سطح شهر ذهنیت مثبتی در ذهن مردم ایجاد کرده و آنها را به سمت صلح و دوستی سوق می دهد. که راهی برای تولید عشق و معنا می باشد.

انواع طراحی و نمای بیرونی کیوسک گل فروشی

  • استفاده از متریال مرغوب در ساخت
  • مقاوم در برابر ساییدگی و پوسیدگی
  • قابل استفاده در آب و هوای مختلف
  • مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت
  • سیستم سرمایشی فوق العاده
  • قابلیت تعمیر و استفاده مجدد
  • قابلیت جابجایی آسان
  • قابل نصب در هر مکان
  • مقاوم در برابر زلزله

چرا کیوسک گل فروشی؟

  • در طراحی کانکس گل فروشی به شرایط نگهداری گل و گیاه و جلب توجه بیننده و همچنین سهولت انجام فعالیت توجه شده است .
  • این کانکس ها در دو نوع ثابت و سیار (چرخدار) تولید می شوند. که امکان جا‌بجایی آسان به محلی دیگر را فراهم می آورند.
  • از آن جایی که ساخت کیوسک گل فروشی نسبت به سازه های سنتی ارزان تر می باشد پس مقرون به صرفه هم هست.
  • امکان اجرای انواع طراحی داخلی و نما بدون محدودیت
  • در برابر زلزله و طوفان و حوادث طبیعی مقاوم است
  • قابلیت نصب در هر منطقه با آب و هوای متفاوت
  • مقاومت در برابر عوامل جوی، سرما و گرما

محل قرار گرفتن کیوسک گل فروشی

این کانکس همانند کانکس مطبوعاتی با توجه به بافت شهر ها در هر نقطه از خیابان می تواند قرار بگیرد و به زیباتر شدن چهره شهر هم کمک خواهد کرد. و با وجود کیوسک گل فروشی افراد دسترسی آسان تری برای خرید گل دارند. فقط باید توجه داشته باشید محلی که برای استقرار کانکس انتخاب می کنید نباید باعث سد معبر شود. بنابراین در انتخاب محل استقرار آن دقت کنید. قرار گرفتن کیوسک گل فروشی در حاشیه خیابان ها، باعث می شود در معرض آلودگی زیاد صوتی باشد. که برای رفع این مشکل میتوان کانکس را به عایق صوتی مجهز کرد.

قیمت کانکس گل فروشی

میتوان گفت کیوسک گل فروشی یکی از انواع طرح های ساده در ساخت کانکس است. زیرا قیمت این نوع کانکس نسبت به سایر کانکس ها خصوصا کانکس چرخدار ارزان تر است. با این حال باز هم برخی عوامل در قیمت ساخت کیوسک گل فروشی موثر است. مانند ابعاد، اندازه کانکس، امکانات و انتظاراتی که مشتریان از ما دارند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس گل فروشی”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com