تهران اندیشه فاز 4

کانکس دو قلو

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس دو قلو شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس دو قلو

کانکس دو قلو یکی دیگر از محصولات شرکت کانکس لند است که در فضاهای بزرگتر از ابعاد روتین کانکس ها، گاهی نیاز به ساخت کانکس دو قلو یا کانکس چند قلو می باشد. پیش ساخته دو قلو سازه هایی هستند که به دلیل بزرگ بودن ابعاد در کارگاه ساخته می شوند. و توسط تریلی یا کامیون حمل شده و به محل پروژه انقال داده می شوند. در آنجا متخصصین کانکس لند این کانکس ها را به هم مونتاژ کرده و فضای اداری پیش ساخته شکل می گیرد.

کانکس لند با کادر فنی قوی و متخصص در امر ساخت کانکس با ابعاد بسیار بزرگ آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با ارگان های دولتی، سازمان های شهرداری، شرکت های ساختمانی و تمامی شرکت هایی که نیاز به فضای اداری پیش ساخته با ابعاد بزرگ دارند را اعلام می دارد. ما سازه دو قلو و چند قلو را به گونه ای مونتاژ می کنیم. که کاملا در مقابل باران آب بندی شده و هیچ گونه فضایی برای عبور هوا بین درزها باقی نخواهد ماند.

جنس این نوع کانکس می تواند هم از نوع گالوانیزه با عایق پلی استایرن باشد و هم می تواند به صورت کانکس ساندویچ پانل اجرا شود. کانکس های ساندویچ پانل (کانکس پانلی) دارای فواید زیادی هستند.

کاربرد

  • این کانکس مسکونی (میتوان در صورتی که ابعاد فضای مسکونی شما بزرگ تر از حد استاندارد کانکس های قابل حمل می باشد. از کانکس های چند قلو استفاده نموده و در محل طبقه نقشه و پلان مونتاژ گردند)
  • سالن اجتماعات و همایش ها و غیره
  • کانکس مدرسه یا کلاس درس پیش ساخته
  • کانکس اداری کارگاهی
  •  خوابگاه مهندسی

نحوه ساخت و نصب کانکس دو قلو

این کانکس ها به دلیل این که ابعاد بزرگی دارد امکان جابجایی و حمل و نقل آن از کارگاه به محل مورد نظر مقدور نمی باشد. در نتیجه به صورت چند قلو در کارگاه ساخته می شود و بخش های مختلف آن به محل مورد نظر حمل شده و در آنجا به هم متصل می شوند و گاهی در شرایط خاص در محل نیز قابل اجرا می باشد.

زمانی کانکس های چند قلو کاربرد دارند که ابعاد کانکس درخواستی مشتری بزرگتر از ابعاد کانکس های استاندارد برای ساخت باشد. زیرا اگر خارج از ابعاد استاندارد باشد امکان حمل آن از کارگاه به محل مورد نظر امکان پذیر نمی باشد.

امکانات کانکس دو قلو

در این نوع کانکس نیز مانند دیگر کانکس ها میتوان امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی، آشپزخانه و هر تعداد اتاق که مورد نیاز بود در نظر گرفت. در صورتی که با سوالات بیشتر مواجه بودید می توانید با یک تماس راهنمایی مناسب را از کارشناسان کانکس لند دریافت نمایید.

  • سیستم روشنایی به صورت جداگانه در هر کانکس که قابلیت اتصال به یکدیگر را نیز داراست
  • سیستم گرمایش از کف و عایق بندی فوق العاده جلوگیری از نفوذ گرما و سرما
  • قابل استفاده به عنوان مدارس پیش ساخته و کمپ های اداری پیش ساخته
  • سیستم ضدرطوبت در استراکچر سازه با استفاده از ضد زنگ زینگرومات
  • قابلیت اجرای پارتیشن در قسمت داخلی جهت اتاق بندی داخلی
  • قابلیت استفاده از هر کانکس به صورت جداگانه و اتصال دوباره

موارد استفاده از کانکس دو قلو

 استفاده در کانکس دو قلو و چند قلو در مکان های صعب العبور که امکان حمل و نقل به محل اسکان کانکس نمی باشد. در بیابان های و معادن به عنوان کانکس کمپ اداری پیش ساخته با قابلیت جابجایی مداوم، در باغ ها و منازل مسکونی به عنوان کانکس دو قلو ویلایی، در مناطق با آب و هوایی خاص و شرایط ویژه که قابلیت ساخت و ساز سنتی وجود ندارد. در پشت بام منازل به صورت چند قلو با قابلیت جابجایی و نصب دوباره

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس دو قلو”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به گروه صنعتی کانکس لند میباشد