تهران اندیشه فاز 4

کانکس مهد و کودک

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس مهد و کودک پیش ساخته شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس مهد و کودک

کانکس مهد و کودک یکی دیگر از محصولات شرکت کانکس لند است. مشاورین و روانکاوان بر این باورند که در روش های نوین تربیت کودکان متد ها و توصیه های مختلفی از طرف کارشناسان کانکس مهد کودک این حوزه ارائه شده است. که با ایجاد حس استقلال نسبی در کودک می توان حس مسئولیت پذیری و حتی خلاقیت را در آنها افزایش داد. و کودک می بایست در سنین مختلف ( دختران تا سن 9 سال و پسران تا سن 10 سال ) وارد حوضه استقلال گردند.

به این ترتیب بازی های کودکانه مختلفی از جانب مشاوران و روانکاوان کودک ادا گردیده. که یکی از آنها ایجاد فضای یک خانه مستقل کوچک برای کودکادنه می باشد. از این طبق کودکانه در خانه کوچ خود حس استقلال را در خود تجربه کرده. و در سن نوجوانی در جامعه به صورت مستقل و خودکفا عمل می کند.

از این رو شرکت کانکس لند با توجه بوده نیاز جامعه به کودکان مستقل با بهرگیری از دانش مشاوران زبده خانه کوچکی را اجرا نموده. که نام آن را کانکس کودک نیز نامیده است. کانکس مهد و کودک با توجه به سن کودکان در ابعاد مختلف، طراحی و ساخته می شود که خود این موضوع دارای ویژه گی های مختلفی است که ما به آن می پردازیم .

مشخصات ساختاری کانکس مهد کودک

کانکس مهد و کودک از نظر تنوع به  گونه های مختلفی تقسیم می شود. که ابعاد آنها و محل استفاده از آنها متفاوت است اما آنچه در همه آنها مشترک بوده دارا بودن یک اتاق کلی که گاهاً در نوع های بزرگ ممکن است یک اتاق فرعی دیگر نیز در آن تعبیه شده. یک تراس ورودی و سقف شیب دار آن بوده که مشخصه یک خانه کوچک است.

در برخی مواقع نیز طراحی کانکس کودک به گونه ای فانتزی و با اشکال مختلفی مانند کشتی یا نقاشی های کودکانه می باشد. معمولاً سطح کف این سازه در حدود 15 سانتیمتر به کمک پایه از زمین بالاتر است. که باعث می شود حیوانات و جانوران موجود در باغ نتوانند به داخل آن راه پیدا کنند.

ارتفاع سقف کمی کوتاه تر از یک کانکس مسکونی برای افراد بزرگسال بوده. چرا که نباید فراموش کنیم این خانه یک کودک است و می بایست ابعاد  و اندازه ها ، رنگ ها و دکوراسیون داخل آن مطابق با سلیقه کودکان باشد. تا احساس متفاوت تری نسبت به خانه بزرگسالان به آن ها بدهد که این همان حس هویت درون فضا می باشد.

حتی می توان جهت فضای مهد و کودک از کانکس بزرگتر با فضای مناسب جهت آموزش نیز استفاده کرده. و یا حتی جهت بزرگتر کردن فضای آموزش کودکان گاهی مسئولین تصمیم می گیرند. که بخش های مشاع ساختمان را با ایجاد کردن کانکس مهد و کودک در بام یا حیاط و یا حاط خلوت نیز انجام دهند. در این خصوص شرکت کانکس لند با بهرگیری از متد روز در خصوص ساخت این محصول در خدمت شما می باشد.

امکانات رفاهی کانکس مهد و کودک

امکانات درون این سازه ها کاملا انتخابی بوده و در گروه های سنی مختلف نیز با یکدیگر متفاوت است . ممکن است حتی برای بازی کودکان در جلوی درب ورودی تراس بزرگ همراه با باغچه وجود داشته باشد. و یا اسباب بازی هایی مانند سرسره و تاب نیز به عنوان متعلقات سازه در این تراس و یا حتی جلوی درب کانکس کودک با فاصله کمی از آن نصب گردد. پنجره ، پرده ، سیستم روشنایی ، زنگ درب از دیگر جزئیات بکار رفته برای ایجاد حس یک خانه واقعی در ساختار کانکس کودک است. همچنین در اکثر مواقع برای امنیت بیشتر کودک از تعبیه آشپز خانه یا وسایل احتراق مستقیم مانند گاز درون این سازه ها صرف نظر می شود.

مزایای کانکس مهد کودک

 زمانی که وارد حیطه تربیت کودک و نوع شکل گیری نوع شخصیت کودکان می شویم خود را در دنیایی بزرگ می یابیم و متوجه می شویم که شخصیت یک انسان از دوران طفولیت شکل می گیرد و ما جهت کیفیت بهبود شخصیت اینکه از کودکی فرزندان دارای یک فضای مستقل به مانند یک خانه کوچک باشند باعث می شود تا به مواردی مانند نظافت، نگهداری و مرتب نمودن فضای زندگی خود اهمیت بیشتری داده و تاثیرات روانشناسانه مثبتی بر روی آنها بگذارد.

کانکس مهد و کودک در واقع یک خانه کوچک بوده که فرزندان ما اصول نگهداری از یک خانه را در دوران کودکی خود آموخته و وارد حوضه استقال فردی می شوند  و باعث می شود در سنین جوانی و بزرگسالی توان اداره یک خانواده یا یک مجموعه کاری را به خوبی داشته باشند چرا که پیش زمینه های آن از دوران کودکی در آنها بوجود آمده است.

این موضوع دارای ویژگی های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیز هست و ما جهت کیفیت بهبود شخصیت کودکان می بایست از دوران طفولیت با بهرگیری از متد های مشاوران جهت استقلال کودکان از کانکس های کودک استفاده کنیم. که کانکس لند در این خصوص در خدمت مشاوران عزیز می باشد. ما می توانیم در این خصوص یادی کنیم ار مهد و کودک یاس، مهد و کودک نیاکان ، مهد و کودک مهر و ماه … .

مواد تشکیل دهنده کانکس مهد و کودک

معمولاً کانکس مهد و کودک را از چوب می سازند ولی میتوان در نمای مهد و کودک نیز ساختار شکنی نیز انجام داد و آن را با مواد و متریال همچوم ورق های رنگی و کامپوزیت و یا حتی ساندویچ پانل ساخت و جهت استحکام کانکس کودک اسکلت آن را با پروفیل های آهنی تولید می کنند.

چوب های بکار رفته در نما طوری طراحی شده تا اگر کودکان بخواهند خود بتوانند به راحتی سقف و دیواره های خارجی خانه خویش را رنگ آمیزی کرده و از این کار لذت ببرند. در کل کانکس مهد کودک بلحاظ اجرای و متریال بادید متناسب با روحیات مسوولین، مشاوران، کودکان و حتی اولیا  اجرا گردد .که در این خصوص طراحان و معماران گروه صنعتی کانکس لند شما را بیشتر راهنمایی خواهند کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس مهد و کودک”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com