تهران اندیشه فاز 4

کانکس اداری 10 متری

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس اداری 10 متری شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس اداری 10 متری

کانکس اداری 10 متری یکی از محصولات پر طرفدار شرکت کانکس و خانه های پیش ساخته کانکس لند می باشد. همانطور که از نام این کانکس اداری پیداست در طول 10 متر می باشد و عرض آن از 2.40 الی 3 متر متغیر است. این کانکس اداریرا میتوان بنا به نوع بهره برداری با مواد و مصالح مختلف اجرا نمود از قبیل سایدینگ طرح کانادایی، پانلی، کامپوزیت آلومینیوم، دکوراتیو و سمنت برد میتوان نام برد. ولی بیشتر کار فرمایان و پیمانکاران عزیز از این کانکس با نمای ورق جهت تجهیز کارگاه های خود استفاده می کنند زیرا به لحاظ اقتصادی داری توجیه می باشد.

نمای کانکس اداری 10 متری

اسکلت ها ضد زنگ می شوند و جوش ها کاملا طبق استاندارد جهانی زیر نظر مهندسین ناظر تست می گردد. نمای بیرونی از ورق فولادی گالوانیزه 5% دهم پیش رنگ کوره ای 8 خم است. نمای داخلی آن از دیوار پوش PVC طرح چوب روکش دار ساخته شده است. یا می توان برای کاهش هزینه ها از دیوار پوش PVC چاپی استفاده کرد. کف کانکس اداری 10 متری از تخته کف 18 میل ضد آب چند لایی می باشد. با پوشش نهایی کف پوش PV پشت نمدی درجه یک استاندارد است.

کاربرد کانکس اداری 10 متری

کانکس های 10 متری به عنوان انبار مورد استفاده قرار می گیرد و در آنها از پنجره استفاده نمی گردد و تنها دارای یک درب ورودی می باشد و برای این که فشار محیط را تحمل کند و در زمان استفاده مشکل برای آن پیش نیاید از دیوارهای داخلی و کف ساز استفاده می گردد. سازه های کوچک را اسکلت بندی کرده و طراحی سازه های اسکلت بندی شده هزینه ساخت کم تری دارند و استحکام زیادی داشته و در برابر سازه هایی که ساندویچ پانل هستند از هزینه ساخت بالایی دارد و در مقابل تبادل انرژی حرارتی مقاومت زیادی نشان می‌دهند.

مشخصات فنی

  • اجرای اسکلت کانکس اداری 10 متری از پروفیل با مقاطع 40×40 و متراژ متفاوت
  • شاسی این دسته از کانکس اصولاً به صورت اسکی موازی
  • در موارد خاص میتوان بنا به درخواست مشتری شاسی کف کانکس را به صورت دور کلاف اجرا نمود.
  • اصولا شاسی کانکس از تیرآهن IPE نمره 14 قابل اجرا است
  • کلاف و پوشش کف کانکس از پروفیل های رایج استاندارد با مقاطع 40×40 که داخل کلاف اجرا شده جهت پوشش کف به صورت عرضی پروفیل های 40×40 به فواصل 38 سانتی متری (پوشش) تیر ریزی می شود تا پوشش نهایی کف در برابر لرزش و بار وارده مقاوم گردد.
  • ستونها بر اساس متراژ از پروفیل با مقاطع 40×40 و 40×80 می باشد که در قسمت های اتصال ستون به کف و ستون به سقف تماماً با لچکی (40 سانتی) با پروفیل 40×40 نصب می شود تا در برابر نیروهای وارده بر سازه در هنگام جابجایی مقاوم و باعث عدم دفرمه شدن سازه شود.
  • سقف به صورت دورکلاف با پرلین های اجرا (پوشش سقف) در سقف به صورت شیب دار جهت هدایت بار برف و آب می باشد.
  • لازم به ذکر است ضخامت پروفیل ها (Thickness) 2 میل یا 3 میل می باشد و اسکلت ها کاملاً ضد زنگ می شوند و جوش ها کاملا ممتد طبق استاندارد جهانی زیر نظر مهندسین ناظر تست جوش بازبینی و نظرات می گردد.
  • نمای بیرونی از ورق فولادی گالوانیزه 5%دهم پیش رنگ کوره ای 8 خم می باشد.
  • سقف از نوع ورق فولادی گالوانیزه شده نمره 5% دهم سینوسی با اورلب 10 سانتیمتری جهت عدم نفوذ آب به داخل سازه می باشد.
  • نمای داخلی کانکس از دیوار پوش PVC طرح چوب روکش دار می باشد. یا میتوان جهت کاهش قیمت از دیوار پوش PVC چاپی استفاده نمود.
  • کف کانکس از تخته کف 18 میل ضد آب چند لایی با پوشش نهایی کف پوش PV پشت نمدی درجه یک استاندارد ایرانی می باشد.
  • عایق  از جنس پلی استایرن 4 سانتیمتری با دانسته مجاز دیر سوز می باشد.
  • سیستم روشنایی و برق به صورت روکار، از سیم نمره 2×2.5 بوده و داکت های PVC نمره 2 به همراه کلید، پریز برق و تلفن و مینیاتوری 16 آمپر به همراه روشنایی مهتابی دوقلو یا رفلکتوری با روشنایی و یک چراغ تونلی.
  • جهت روشنایی بیرون و جهت سیستم گرمایش و سرمایش از کابل نمره 4 و یک مینیاتوری 32 آمپر جداگانه.

مراحل خرید کانکس اداری 10 متری

خرید کانکس اداری 10 متری باید با دقت انجام شود. ما تمام موارد بالا را در رابطه با این سازه از پیش ساخته اداری برای شما شرح داده و نظر شما رساندیم تا به این مرحله برسیم. پس از طی مراحل فوق و بازدید از نمونه‌های مشابه ساخته شده توسط شرکت کانکس لند شما می توانید با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید. متخصصین و کارشناسان ما به‌ صورت کاملا رایگان پاسخگو تمام سوالات شما عزیزان هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس اداری 10 متری”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com