تهران اندیشه فاز 4

کانکس باجه بلیط

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس باجه بلیط فروشی شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس باجه بلیط

کانکس باجه بلیط یکی دیگر از محصولات شرکت کانکس لند می باشد. همانطور که از نام این محصول پیداست جهت ارائه فروش بلیط معمولی و بلیط الکترونیک ساخته می شود. و شما عزیزان روزانه شاید چندین بار از این کانکس ها خریداری کنید و یا اگر خرید بلیط نداشته باشید آنها را در مراکز و میادین و یا ایستگاه های مترو ببینید.

این کانکس یک نوع کانکس فروشگاهی محسوب می شود. که جهت ارائه خدمات شهری به مردم عزیزان می باشد که سازمان محترم شهرداری این کانکس ها را از شرکت کانکس لند خریداری و جهت رفاه و صرفه جویی در وقت مردم عزیزمان در میادین و محله های پرتردد و یا در بیرون از متروها نصب و مستقر می کند.

مزایا کانکس بلیط فروشی

  • نصب و راه اندازی مجدد و استفاده دوباره از این کانکس بلیط فروشی
  • از ورق های گالوانیزه ضد زنگ ساخته شده 
  •  در هر نوع اقلیم آب و هوایی قابلیت نصب دارد
  •  در برابر زمین لرزه مقاوم است
  • عایق رطوبت و حرارت است
  • به آسانی جابجا می شود

ساخت کانکس باجه بلیط فروشی

کانکس باجه بلیط الکترونیک به روش ها و با مواد و متریال های متفاوتی اجرا می گردد. ولی جهت در نظر گرفتن زیبایی چیدمان شهری اصولاً این کانکس لند ها باید از نمای زیبایی برخوردار باشند. امروزه کانکس بلیط فروشی از نمای کامپوزیت می باشد. و این دسته کانکس زیر مجموعه کانکس فروشگاهی با نمای کامپوزیت محسوب می شود.

دلایل و جزئیات این دسته کانکس مشابه کانکس فروشگاهی می باشد، تنها با تفاوت اینکه نمای داخلی از PVC درجه یک روکش دار طرح چوب می باشد و کف از تخته 18 میل ضد آب مالزی رزین شده به همراه PVC پشت نمدی می باشد. پنجره ها از UPVC درجه یک با یراق آلات استاندارد ایرانی با شیشه دوجداره می باشد. در ضمن جهت محافظت از شیشه ها گارد پشت پنجره لوله استیل نیز استفاده می گردد و پیشخوان از بیرون و از داخل. اصولاً کانکس بلیط فروشی دارای یک پیشانی جهت نصب تابلو چلنیوم می باشد.

انواع کانکس باجه بلیط فروشی

تقریبا تمام کانکس های سبک مانند کانکس روزنامه فروشی، کانکس ATM، کانکس نگهبانی، کانکس سرایداری و … در دو نوع کانکس ثابت و متحرک طراحی و ساخته می شوند، لذا کانکس باجه بلیط نیز در دو نوع زیر ساخته می شود:  یک ثابت و دیگری متحرک از کانکس های ثابت بیشتر در مواردی استفاده می شود که نیاز به جابجایی سریع و همیشگی وجود ندارد ولی از کانکس های سیار و کانکس چرخدار بیشتر برای مواردی که همیشه نیاز به جابجایی است استفاده می شود مثل استفاده از کانکس بلیط فروشی در پارک ها، نمایشگاه هایی و …

قیمت کانکس باجه بلیط

همانند هر نوع کانکس دیگری قیمت کانکس بلیط فروشی نیز به ابعاد و طرح و رنگ و مواد مورد استفاده در آن بستگی دارد. هرچه ابعاد کانکس بزرگتر باشد قیمت هم بیشتر خواهد شد و همچنین طرح کانکس هرچه پیچیده تر باشد نیز هزینه طراحی بالا خواهد رفت.
لذا نمی توان قیمت دقیقی را برای ساخت کانکس بلیط فروشی سفارشی ارائه داد. اما برای برخی از طرح های آماده از کانکس بلیط فروشی که قبلا طراحی و ساخته شده است و فقط  به فروش می رسد. قیمت ها تعیین شده اند و با تماس تلفنی شما، ما می توانیم قیمت را برای شما مشتری محترم اعلام کنیم. ابعاد کانکس باجه بلیط از 2.40×2 شروع می شود ولی کانکس باجه بلیط نباید از متراژ بالایی برخوردار باشد زیرا باعث اشغال فضا و بهم خوردگی نمای شهری می گردد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس باجه بلیط”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com