تهران اندیشه فاز 4

دسته بندی ها

کانکس دست دوم

کانکس دست دوم

کانکس دست دوم

کانکس دست دوم کانکسی است یک بهره بردار مانند پیمانکاران ساختمانی یا نفتی پس از اتمام پروژه به آن احتیاج ندارند و تصمیم به فروش آن می گیرند و خریدار این کانکس زیاد است به خصوص پیمانکاران ساختمانی که بدنبال کانکس ارزان هستند یا می خواهند مدت زمان کوتاهی از این کانکس استفاده کنند یا جهت کاهش هزینه های پروژه این نوع کانکس بهترین انتخاب جهت تجهیز کارگاه آن ها می باشد.

شرکت کانکس لند اولین مرجع فروش سازه دست دوم می باشد. ما به شما پیشنهاد میکنیم اگر کانکس دست دومی جهت فروش دارید. برای فروش این کانکس با ما تماس گرفته عکس های سازه دست دوم خورد را برای ما ارسال کنید. تا کارشناسان ما پس کارشناسی کانکس شما با در نظر گرفتن ضریب سلامت سازه دست دوم شما قیمت پیشنهادی خود را به شما اعلام میدارند. که این قیمت بستگی به سلامت بود کانکس شما میباشد.

اصولاً سازه دست دوم متناسب با درخواست بهره برداران قبلی خریداری شده و بنا به احتیاج پروژه قبلی تنوع در این کانکس بسیار شاید نباشد و شاید نیز باشد. به این علت جهت خرید باید خریدار از کانکس های مذکور بازدید به عمل بیاورد تا از نوع امکانات و محدودیت های این کانکس فروشی مطلع گردد.

مزایای کانکس دست دوم

بزرگترین مزیت سازه دست دوم کاهش هزینه و صرفه جویی در قیمت و مبلغ اولیه تجهیز کارگاه می باشد. ولی این مزیت اینجا به پایان نمی رسد. یکی دیگر از مزایای سازه دست دوم آماده بودن این کانکس است که جهت تحویل نیاز به اجرا و ساخت ندارد و به همین خاطر آماده تحویل است و پیمانکار به لحاظ زمانی جلو تر از زمان خود می باشد.

معایب کانکس دست دوم

اما این کانکس معایبی هم نیز دارد. یکی از معایب آن همانطور که از نامش پیداست، دست دوم بود آن است. که خریدار برای خرید باید از اطلاعات کافی برخوردار باشد. تا بتوان کالای باب دل خود را بیابد. زیرا که به خواست خریدار ساخته نشده پس خریدار هیچ شناختی نسبت به متریال و نوع ساخت آن ندارد. به همین علت خریدار قبل از خریداری باید از سلامت سازه دست دوم مطلع گردد.

مشخصات مهمی که باید به آن توجه کنید

  • برای جابه جایی و بارگیری کانکس از میلگرد های ۲۰ تا ۲۲ میلیمتری و برای کانکس ها سنگین تر از میلگردهای ضخیم تر استفاده می شود.
  • کلیه اتصالات کانکس دست دوم، از جوش های محکم و ممتد در نقاط مختلف و مهم کانکس استفاده می شود.
  • سلامت تخت کف و کفپوش که بیشتر از سایر اجزای کانکس در معرض فرسایش قرار دارد.
  • نصب هوک های قوی روی ستون های اصلی
  • جنس پوشش بدنه های خارجی و داخلی
  • کف و سقف کانکس

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com