تهران اندیشه فاز 4

کانکس سه اتاقه

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس سه اتاقه شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس سه اتاقه

کانکس سه اتاقه محصولی دیگر از شرکت کانکس لند می باشد. همانطور که از نام این کانکس پیداست به سازه پیش ساخته ای گفته می شود که به واسطه دو پارتیشن داخلی به سه قسمت مساوی یا نامساوی تقسیم می شود.

این امر بستگی به نیاز استفاده کننده بهره بردار کانکس می باشد. این کانکس عموما برای کاربری مسکونی یا اداری یا کارگاهی یا دفاتر فروش که می خواهند فضایی مجزا داشته باشند هست. کاربرد این کانکس تنها برای مجزا کردن فضای داخلی می باشد.

انواع کانکس سه اتاقه

این کانکس انواع مختلفی دارد. اعم از سه اتاقه اداری، سه اتاقه مسکونی، کانکس کامپیوتری، سه اتاقه مهندسی، سه اتاقه مدیریتی که با انواع روش های ساخت از جمله سه اتاقه سایدینگ، کانکس ساده و چوبی قابل اجرا بوده که بهره برداران محترم بنا به درخواست خود یکی از آنها را انتخاب می کند.

عمده فرق آنها در مصالح به کار رفته و شکل ظاهری آنها است. که به طور مثال نوع کارگاهی آن می بایست تفاوت هایی با نوع مدیریتی آن داشته و یا یک دفتر فروش تفاوت هایی با یک دفتر مهندسی مستقر در پروژه دارد. که می بایست در هنگام خرید پیش بینی های آن را انجام دهید.

قیمت کانکس سه اتاقه

در خصوص پیش ساخته سه اتاقه در قسمت بالا توضح داده شد که دارای انواع مختلفی می باشد که بلحاظ مواد، ظاهر و ابعاد با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام از آنها دارای قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. برای محاسبه قیمت این سازه می بایست ابتدا نوع، ابعاد، مصالح مصرفی، نحوه تولید، لیست مشخصات فنی و طرح جامع آن با جزئیات کامل مشخص و سپس قیمت آن به دست خواهد آمد. بهتر است برای این کار از مشاوران کانکس لند برای برآورد طراحی که مد نظر دارید کمک بگیرید. همکاران ما در طول ساعات اداری آماده ارائه مشاوره در باره انواع محصولات و قیمت آنها به شما خریداران عزیز هستند.

کاربرد کانکس سه اتاقه

با متریال مختلفی که برای ساخت کانکس ها مورد استفاده قرار می گیرد، میتوان این کانکس طراحی و اجرا کرد. اما این متریال باید با توجه به کاربری که مشتری به آن نیاز دارد انتخاب شود مثل ویلایی سه اتاقه، اداری سه اتاقه، مسکونی سه اتاقه از لحاظ قیمت هم که مواد، ظاهر و ابعاد با یکدیگر متفاوت می باشند و هر کدام از آن ها دارای قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس سه اتاقه”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com