تهران اندیشه فاز 4

کانکس سوپر مارکت

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس سوپر مارکت شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس سوپر مارکت

کانکس سوپر مارکت یکی دیگر از محصولات پر فروش شرکت کانکس لند می باشد که زیر مجموعه کانکس فروشگاهی قرار می گیرد. سوپر مارکت همواره یکی از مکان هایی می باشد که در طول روز ممکن است چندین بار برای تهیه مایحتاج خود به آنها مراجعه کنیم.

در برخی مناطق به دلیل دسترسی سریع تر به این واحدهای تجاری از شعب کوچکتری با نام کانکس سوپر مارکت استفاده می شود که در واقع تشکیل شده از یک کیوسک با ابعاد حدود 15 تا 30 متر مربع شامل مواد غذایی و مایحتاج مصرفی روزانه خانوار. این سازه ها برای اولین بار توسط شرکت کانکس لند طراحی و تولید شد که بعدها مورد استقبال بسیاری از افراد و صاحبان این نوع مشاغل قرار گرفت و در نمونه های بعدی نیز سیر تکاملی را تا به امروز طی کرده است.

طراحی کانکس سوپر مارکت

زیبایی مهم ترین فاکتور در کانکس سوپر مارکت است که می بایست در مرحله طراحی مورد ارزیابی و برسی های طراحان قرار گیرد. دلیل اهمیت این امر نیز ایجاد جلوه بصری بهتر برای استقبال اهالی و رهگذران از این کیوسک و همچنین کارآمدی آن با توجه به نوع فعالیت سازه می باشد.

این کار باعث می شود تا در نهایت یک کانکس سوپر مارکت زیبا با قابلیت ارائه خدمات فروشگاهی داشته باشیم که تمامی نقص ها و مسائل کاربردی آن برطرف گردیده و با زیبایی خود مشتریان را به سوی خود جلب می نماید. برای این منظور پیشنهاد می کنیم از مصالح با کیفیت و با دوامی برای نمای خارجی سازه استفاده شود.

محل بازشوها و تحویل محصول در نقاط مناسبی که برای تمامی افراد با سنین مختلف قابل دسترس بوده استفاده شود و همچنین در بیرون کانکس فروشگاهی حتما به نور پردازی و زیبایی آن در ساعات مختلف به خصوص هنگام تاریکی هوا دقت فرمایید. چرا که در ایام پاییز و زمستان که هوا زود تر تاریک می شود و شب های بلند تری را دارند، مراجعه در هوای تاریک برای خرید از کانکس سوپر مارکت ساعات زیاد و پر فروشی از طول روز را تشکیل می دهند.

در آخر نیز برای ورود کالا یا نگه داری اجناس مازاد که توسط ویزیتورها به محل آورده می شوند نیز می بایست تمهیداتی اندیشیده شود و یا جایگاهی برای آنها در نظر گرفته شده باشد که مزاحمتی برای عابرین ایجاد ننماید. شرکت کانکس لند با بهره گیری از متد روز دنیا و الگو برداری از طرح های خارجی در این خصوص پیشرو می باشد.

مشخصات فنی کانکس

  • در کانکس سوپر مارکت مهمترین موضوع ابعاد آن می باشد که این نیز بستگی به میزان فضایی است که در محل از طرف ارگان وابسته یا شهرداری برای این منظور در اختیار ما قرار داده باشند. به طور معمول ابعاد کانکس سوپر مارکت از یک کیوسک 2.5×3 تا 3×10 متغیر است و هر چه فضا بیشتر باشد قطعا محصولات متنوع تری و در نهایت خدمات بهتری را می تواند عرضه کند که منجر به فروش بیشتر و استقبال اهالی منطقه از آن خواهد گردید.
  • برای دسترسی خریداران به محصولات در حالتی که ابعاد بزرگ باشد میتوان از یک درب نفر رو برای ورود خریداران استفاده کرد و در صورتی که فضا کوچک باشد. میتوان یک کانتر فروش با شیشه بزرگ سکوریتی جهت دیده شدن محصولات در نمای اصلی تعبیه نمود تا خریداران از بیرون محصول مورد نظر خود را دیده و انتخاب نمایند و شخص فروشنده از طریق بازشوی کوچکی که در شیشه تعبیه شده آن را تحویل خریدار دهد.
  • تمامی بازشوها در کانکس سوپر مارکت می بایست توسط کرکره های برقی در ساعات شب پوشانده شده و همچنین سایه بان هایی برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید به فضای داخلی بهتر است تعبیه گردد که در هنگام بارندگی نیز می تواند مانع از ریزش باران به جلوی درب ورودی یا محل فروش محصول در سوپر مارکت گردد.

قیمت کانکس سوپر مارکت

کانکس سوپر مارکت به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل بیشتر مربوط به مواد مصرفی در ساخت سوپر مارکت می باشد و همین عوامل می تواند تا ۸۰ درصد از هزینه ساخت این را شامل شود. نکته حائز اهمیت در قیمت سوپر مارکت نوع طراحی آن می باشد که با در نظر گرفتن خواست مشتری طراحی می گردد. یکی دیگر از مسایلی که در قیمت تاثیر دارد متراژ آن است هر چه ابعاد کانکس بزرگتر شود به همان نسبت در قیمت تاثیر خواهد داشت. حال درخواست ما از مشتریان عزیز جهت کسب اطلاعات فنی و قیمت تماس با کانکس لند و ارتباط با کارشناسان فروش این شرکت است تا در زمینه خرید کانکس سوپر مارکت شما را بیشتر راهنمایی کنند در ضمن مشاوره این شرکت برای همگان رایگان می باشد.

طراحی کانکس سوپر مارکت

همانطور که گفته شد ساخت کانکس سوپر مارکت با سفارش مشتری انجام می شود و تمامی مواردی که مشتری نیاز دارد و بر اساس ابعاد و اندازه مشخص شده از طرف مشتری قابل اجراست و لازم به توضیح است اجرای امکانات رفاهی نیز در این کانکس ها قابل اجرا می باشد.

کانکس سوپر مارکت را می توانیم به صورت دو تکه ساخت به این دلیل که چنانچه ابعاد سازه از عرض و طول 12 متر تجاوز کند بار ترافیک خواهد شد و حداکثر برای حمل آن از یک دستگاه تریلی و برای بارگیری، تخلیه و نصب از یک دستگاه جرثقیل استفاده خواهد شد.

در برخی از مواقع که نمی شود این سازه ها را به محل نصب حمل کرد می توانیم این سازه را به صورت اجرا در محل تولید کرده و مطابق با نظر مشتری تمامی امکانات رفاهی مورد نظر را در آن اجرا کرد. این کار توسط تکنسین های مجرب و با تجربه شرکت کانکس لند انجام خواهد شد. این روش ساخت می تواند قیمت کانکس را افزایش دهد.

برای استحکام سازی کانکس سوپر مارکت نیاز است شاسی آن بصورت کلاف دور ساخته شود و برای استحکام بخشی شاسی نیز از تیرآهن های تودلی بیشتری استفاده خواهد شد و کف سازه را که به شاسی متصل است توسط ورق گالوانیزه شادولاین تقویت شده که این کار مناسب با کف سازی با سرامیک می باشد.

اسکلت مورد نیاز برای ساخت کانکس سوپر مارکت با ارتفاع مناسب مورد نیاز است. این اسکلت می تواند در طرح های مختلفی طراحی و اجرا شود و معمول آن شیب به یک طرف و یا شیب به دو طرف می باشد و لازم به توضیح است هر چقدر ارتفاع سازه افزایش یابد هزینه ساخت سازه نیز افزایش خواهد یافت.

نمای بیرونی کانکس سوپر مارکت

نمای بیرونی در کانکس سوپر مارکت با یکدیگر متفاوت هستند. این نمای بیرونی هزینه بر بوده و در انتخاب آن باید دقت شود و نمای بیرونی را مطابق با بودجه مشتری طراحی و اجرا می کنند. ارزان ترین نمای بیرونی مربوط به ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک است و گران ترین آن ها نمای کامپوزیت، دکوراتیو و ترموود می باشد و کمتر از نمای سایدینگ فلزی یا PVC طرح کانادایی برای کانکس استفاده خواهد شد.

عایق مصرفی پیشنهادی ما برای کانکس سوپر مارکت استفاده از پلاستوفوم یا همان پلی استایرن است در ضمت میتوان از عایق پشم سنگ و پلی یورتان نیز استفاده نمود ولیکن هزینه این عایق ها نسبت به عایق پلی استایرن بیشتر می باشد و در قیمت موثر خواهر بود که برای افزایش قدرت عایقی در این سازه ها از یک لایه عایق پشم شیشه بطور کامل استفاده خواهد شد. این عایق پشم شیشه تاثیر فراوانی در عدم تبادل انرژی حرارتی دارا می باشد.

درب ورودی کانکس سوپر مارکت به نظر مشتری و طراحی  بستگی خواهد داشت. این درب ورودی می تواند به صورت کشویی از جنس UPVC و یا آلومینومی بازشوی شیشه ای و با یک درب معمولی بازشوی فلزی باشد هر چند در برخی از این سازه ها از درب کشویی اتومات نیز با نظر مشتری نصب شده است.

نمای داخلی کانکس سوپر مارکت

نمای داخلی در کانکس از جنس دیوار پوش پی ویسی بوده که دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ خواهد بود. این دیوار پوش برای این سازه ها بسیار مناسب است و بهتر است از رنگ های روشن برای تزئین در این سازه استفاده نمود که تاثیر فراوانی در زیبایی سازه خواهد داشت.

امکانات رفاهی کانکس سوپر مارکت

  • امکانات رفاهی که در کانکس سوپر مارکت قابل اجرا است که از این امکانات رفاهی میتوان به انبار کالا و سرویس بهداشتی اشاره کرد و بهتر است درب انبار به داخل کانکس و درب سرویس بهداشتی به خارج از آن بازشو هر چند برخی از مشتریان ترجیح می دهند سرویس بهداشتی را داخل انبار طراحی کنیم.
  • ویترین از دیگر مواردی است که لازم است در طراحی سازه به آن توجه شود. ویترین مورد استفاده شیشه ای بوده و معمولاً در ابعاد بالا در این سازه ها نصب خواهد شد.
  • برای حفاظت از این سازه ها در زمان تعطیلی کانکس از کرکره ی برقی برای درب و ویترین برای درب و ویترین استفاده می شود و در اکثر مواقع درب در کنار ویترین است و از یک کرکره برای حفاظت از هر دو بهره برده خواهد شد. این کار هزینه اجرای سازه را کاهش می دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس سوپر مارکت”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com