تهران اندیشه فاز 4

کانکس کترینگ سیار

کانکس لند طراح و سازنده انواع کانکس کترینگ سیار شیک با قیمت کانکس مناسب، در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی، ساخت سریع و تحویل فوری، ارسال به سراسر کشور.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس کترینگ سیار

کانکس کترینگ سیار یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت کانکس لند است که شما شاید این سازه را در سطح شهر دیده باشید. مخصوصاً که این سازه امروزه مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفته است. کانکس کترینگ سیار همان طور که از نام این محصول مشخص است جهت سرو و توزیع غذا می باشد. و که از نظر نمای ظاهری و امکانات داخلی با انواع دیگر که جهت مسافرت ساخته شده کمی متفاوت می باشد که ما به آن می پردازیم.

کاربرد کانکس کترینگ سیار

کاربری کانکس کترینگ سیار همان طور که مطالب بالا به استحضار شما رساندیم توزیع غذا برای مناطقی که در آن رستوران کم است یا افراد وقت کافی برای نشستن در رستوران ندارند و یا برای مهمانان یک مجموعه و یا یک مراسم که برایشان غذا تدارک دیده شده است که در آشپزخانه پخته شده و توسط کترینگ سیار به محل مورد نظر انتقال می یابد. کانکس فست فود، کانکس غذاخوری و کانکس آشپزخانه کاربردی مشابه با کترینگ سیار دارد. مواردی دیده شده که مراکز طبخ غذا با سازمان ها و یا بیمارستان ها و یا هتل ها  قرارداد بسته و  تهیه غذای آن ها را به عهده گرفته که روزانه به صورت انبوه غذا را در آشپزخانه طبخ کرده و به سالن غذاخوری این مجموعه ها برساند.

در این هنگام غذا طبخ شده در آشپزخانه باید با کیفیت و با دمای مناسب قبل از سرد شدن به سالن و یا محل مورد نظر برسد که امروزه جهت جلوگیری از این موارد صاحبان آشپزخانه ها اقدام به تهیه کانکس کترینگ سیار می کنند. این کانکس باید از کیفیت بالای برخوردار باشد تا بتوان دمای داخل را حفظ کند که شرکت کانکس لند در این خصوص اطلاعات فنی را به خدمتتان خواهد رساند.

قیمت کانکس کترینگ سیار

کانکس کترینگ سیار با ابعاد مختلف با قیمت های متفاوتی تولید می گردد که آشپز خانه های مختلف معمولاً بصورت اختصاصی برای خود سفارش می دهند اما تعدادی از آنها با ابعاد 2*3 همواره در محل نمایشگاه محصولات کانکس شرکت کانکس لند وجود دارد که آنها نیز با یکدیگر از نظر مشخصات فنی و جزئیات کار متفاوت و دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند  و در صورتی که همین ابعاد را خریدار بخواهد در همان روز می تواند نسبت استعلام قیمت ، خرید و انتقال آن به محل خود اقدام نماید.

مزیت های کانکس کترینگ سیار

  • خرید و فروش کترینگ سیار به راحتی قابل انجام می باشد
  • هزینه پایین خرید کانکس کترینگ سیار
  • قابلیت تعمییر و نگهداری با هزینه پایین
  • مقاوم در برابر زمین لرزه های خفیف
  • مقاوم در برابر رطوبت و آب
  • دارای عایق بندی مناسب
  • انواع طرح و نمای جذاب
  • قابلیت جابجایی آسان
  • وزن سبک

مشخصات فنی

  • اصولاً کانکس کترینگ سیار را از جنس ساندویچ پانل می باشد تا بتواند دمای محیط داخلی را به صورت یکسان حفظ کند و از سرد شدن غذاها جلوگیری کند.
  • متریال ساندویچ پانل در این حالت کاملاً شبیه یک یخچال عمل کرده. و عایق پلی یورتان داخل جداره های آن از تبادل حرارتی سازه با محیط بیرونی به طور کامل جلوگیری می کند.
  • ضخامت این ساندویچ پانل ها حداقل 4 سانتیمتر و حداکثر 8 سانتیمتر برای ساخت این کانکس مناسب می باشد.
  • معمولاً بازشو های این سازه نیز بصورت جک دار و از جنس بدنه سازه می باشد و در ساخت آن از پنجره شیشه دار برای جلوگیری از هدر رفتن گرما استفاده نمی کنند.
  • این بازشوها رو به بالا باز شده و توسط جک های نگهدارنده هیدرولیکی بالا می ماند و پس از توضیع غذا دوباره آن را می بندند. البته برای این بخش میتوان از بازشوی کرکره ای استفاده نمود که هم به صورت برقی ریموت دار در صورت فراهم بودن برق کافی برای آن و در غیر این صورت از کرکره دستی استفاده می شود.
  • خود سازه نیز دارای دو محور چرخدار می باشد که به وسیله یک مالبند به یک خودرو وصل شده و جابجا می شود. حداکثر سرعت مجاز در هنگام حمل این کانکس 30 تا 35 کیلومتر در ساعت می باشد و اگر با سرعت بیشتری حمل شود موجب ریخت غذا های داخل شده و از طرفی امکان خطر تصادف سازه با خودروهای عبوری در جاده پیش می آید. از این رو در هنگام حمل می بایست حتماً سرعت مجاز و نکات ایمنی حمل کانکس کترینگ سیار را رعایت کنید.
  • برای جلوگیری از آسیب رسیدن و بالابردن طول عمر مفید سازه بهتر است فضایی به عنوان پارکینگ برای نگهداری آن در هنگام شب و مواقعی که با آن کاری نداریم در نظر بگیریم. تا از برخورد با ماشین آلات و دیگر وسایل محفوظ بماند و این فضای پارکینگ باید در جایی باشد که هم دسترسی سریع برای زمانی که می خواهند غذاها را داخل آن بگذارند داشته باشد. و هم مزاحمتی برای کامیون و ماشین هایی که مواد اولیه غذا را برای آشپزخانه می آورند ایجاد نکند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس کترینگ سیار”

محصولات مرتبط



درباره ما

شرکت کانکس لند در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب تولیدات خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته، کانکس ویلایی، ویلای پیش ساخته، کانکس مسکونی، کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی, کانکس کارگاهی و کارگری، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس دو قلو و چند قلو، کانکس دو طبقه، کانکس، کانکس کامپوزیت و انواع کانکس دست دوم ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی

Copyright © 2006 - 2023 conexland.com